Secretele Succesului

12 Iul

De curand am participat la un curs interesant. La finalul acestuia, ni s-a recomandat ca bibliografie cateva carti de psihologie, printre care s-a regasit si aceasta scrisa de Dale Carnegie. Atunci mi-am adus aminte ca este una din cartile pe care i le-am facut cadou fiului meu si ca am posibilitatea sa o gasesc in biblioteca lui. Asa ca, trezindu-mi-se curiozitatea, am inceput sa o rasfoiesc.
Eu cred ca merita sa o cititi si dvs., iar pentru a va convinge v-am cautat si cateva comentarii ( click aici ).

2 Răspunsuri to “Secretele Succesului”

  1. Ionut 16 Iulie 2010 la 2:45 pm #

    Am terminat de citit cartea. Multumesc inca odata pentru recomandare. Este o carte pe care oricine ar trebui sa o citeasca, mai ales noi tinerii. Merita predata in scoli la ora de psihologie. In multe intamplari imi regaseam felul meu de a fi si asta ma facea sa cred ca ceea ce am facut pana acum am facut bine.
    Clar, e o carte pe care am sa o recomand tuturor prietenilor si deja am dat-o mai departe prietenei mele pentru ca nu cred ca merita sa stea intr-o biblioteca.
    Am mai comandat 2 carti din seria Dale Carnegie – „Cum sã vorbim în public” si „Lasã grijile, începe sã trãiesti”

  2. admin 14 August 2010 la 6:50 pm #

    Pentru ca intotdeauna ai recunoscut ca ti-am dat sfaturi bune, iti recomand, legat de succes, sa meditezi la vorbele de duh ale lui Einstein:
    „Incearca sa devii un om de valoare, decat sa devii un om de succes.”

Lasă un răspuns

