Paris vu du Ciel

6 Aug

Zilele trecute am primit, de la o colega draga, indemnul de a accesa linkul

http://bit.ly/bxCeUu .

Recunosc ca nu stiam de existenta fotografului Yann Arthus Bertrand si al sau proiect „La Terre vue du Ciel”, care l-a facut cunoscut publicului larg.
M-a impresionat nu atat articolul, cat filmuletul atasat acestuia. Si asta pentru ca este realizat la inaltime, atat la propriu cat si la figurat.
Coloana sonora, cat si colajul de fotografii, mi-au redesteptat amintiri frumoase. In 2002, am avut ocazia sa vizitez capitala Frantei si pot afirma ca una dintre cele mai fericite zile din viata mea a fost aceea in care am vazut, din turnul Eiffel, panorama Parisului. Poate de aceea, mi-am promis ca, intr-o buna zi, o sa revin in cautarea unor clipe de fericire.
Lasand deoparte nostalgiile mele, ma intreb: oare pe cand ar putea lua lectii si „ai nostri” cu privire la promovarea turistica ?

Lasă un răspuns

