Ati putea trai fara niciun ban ?

25 Aug

Dupa cum imi este obiceiul, ieri mi-am facut timp si de revista presei. Dintre tot ce am „rasfoit” mi-a atras atentia un articol, care expune cazul unui britanic, Mark Boyle, care de 20 de luni traieste fara sa mai cheltuie bani. Culmea este ca se simte fericit experimentand acest nou mod de viata.

Si cand te gandesti ca eu ma simt distrusa ca, pentru o vreme, trebuie sa traiesc cu  75 % din salariul care  mi s-ar cuveni …

Am facut un exercitiu de gandire. Oare cati dintre noi ar avea curajul unei astfel de decizii ? Eu una recunosc ca mi-ar fi greu sa ma obisnuiesc fara internet, mobil sau laptopul meu drag. Oare voua de ce v-ar fi greu sa va lipsiti ?

Articol recomandat

Un răspuns to “Ati putea trai fara niciun ban ?”

  1. monica 25 August 2010 la 4:19 pm #

    Hmmmm, daca vorbim de bunuri materiale autunci cu siguranta nu as putea fara muzica si carti. Nu spun asta din ipocrizie….pur si simplu nu pot rezista fara aceste doua lucruri.
    In schimb as putea renunta la multe
    Ma gandesc ca as putea trai bine mersi fara televizor si daca ma gandesc si mai bine chiar si fara mobil.
    As putea trai fara multe altele pe care le cumpar acum: ruj, farduri, crema, geluri de dus, stii tu…..chestii feminine.
    Mi-ar fi in schimb greu fara o rochita din cand in cand si fara un strop de parfum.
    Mda ar fi mult de vorbit pe subiectul asta…..

Lasă un răspuns

