Bucuria descoperirii cantecelor lui Sophie Zelmani

3 Sep

In iulie scriam cunoscutilor mei, intr-un mail, ca am descoperit cu incantare cantecele lui Sophie Zelmani. Nu stiu daca este o cantareata de top, dar marturisesc ca imi face placere sa-i ascult muzica melancolica, cantata cu sensibilitate.
Desi este mult mai cunoscuta melodia sa Dreamer, va propun o alta, cantata unplugged, care-i pune mai bine in evidenta calitatile vocale.
Si inca ceva, de luni muzica ei am decretat-o ca fiind una de drum lung. Cam asta ascult eu acum in masinuta mea. Si pentru asta trebuie sa-i multumesc Alinei. Stie ea de ce …

5 răspunsuri to “Bucuria descoperirii cantecelor lui Sophie Zelmani”

  1. Andrei Neagu 3 Septembrie 2010 la 11:04 pm #

    Nice 🙂

  2. monica 4 Septembrie 2010 la 3:31 pm #

    de cate ori descopar comori din acestea sunt mai mult decat fericita…….
    o stiam pe Sophie tot cu Dreamer si marturisesc, dintr-o groaznica lipsa de timp, nu am mai cautat si altceva….
    melodia asta mi-a bucurat sufletul si mi-a adus aminte de ceva: trebuie, TREBUIE, sa ma intorc la muzica!!!
    multumesc!

  3. URANIU 5 Septembrie 2010 la 8:54 pm #

    Ahaaaa! Eu n-o stiam, dar pentru ca sunt deschisa la provocari, iata ce-mi place:

  4. URANIU 5 Septembrie 2010 la 8:56 pm #

    ….vreau sa-si faca si Monica Blog s-o cert in direct ca s-a lasat de muzica……ha, ha, ha

  5. monica 6 Septembrie 2010 la 4:54 pm #

    pai nu m-am lasat de fapt, nu as putea sa traiesc fara doar ca am avut cateva zile goale de…..EA si mailul Gabrielei m-a facut sa-mi dau seama
    muzica m-a salvat de multe ori e oriunde in capul si in sufletul meu
    inca ceva…….Uraniu (?!)Melodia pe care tocmai ai postat-o e pur si simplu divina, o stiam de fapt pe aceasta o stiam bine si voiam sa o trimit si eu Gabrielei, bine ca am deschis intai linkul tau
    stii ce se spune: in varianta populara- gand la gand….
    in varianta chic: mintile luminate gandesc la fel ( multa modestie, stiu!)
    accept si blog numai ca din nefericire viata mea e groaznic de aglomerata in ultima vreme…..
    de toute façon, cum spune francezul, enchantée de connaissance

Lasă un răspuns

