Despre "blogul lui Paul"

8 Sep

E tarziu in noapte si somnul vad ca ma ocoleste. Asa ca, deschid laptopul, ma conectez la internet si brusc am curiozitatea de a vedea cum arata alte blog-uri. Caut si gasesc ceva care-mi place la nebunie ! Am revelatia unui blog bine facut, cu gust, chiar cu rafinament. Ceea ce am apucat sa citesc este scris cu sensibilitate, cu talent as putea spune.  Si, totusi, nu e numai atat. Daca ne gandim, texte bine scrise putem gasi pe diverse surse. Cu toate acestea, are ceva in plus. Se simte, se vede pasiunea autorului pentru fotografie. Ca sa nu mai vorbim de muzica buna pe care ne-o recomanda ca fundal, atunci cand ii parcurgem randurile scrise.

In ianuarie, anul acesta, Mircea Badea i-a facut publicitate „blogului lui Paul” si de atunci a devenit unul din cele mai cautate. Mult timp vizitatorii paginilor lui au incercat sa afle identitatea celui care scrie sub pseudonimul Paul Radu Mircescu. Au reusit abia acum doua luni, dar au fost ajutati de … fotograf.

Daca v-am starnit curiozitatea si doriti sa dezlegati misterul, atunci va recomand sa accesati  http://pmircescu.blogspot.com/

5 răspunsuri to “Despre "blogul lui Paul"”

  1. admin 8 Septembrie 2010 la 5:08 pm #

    Am descoperit cu incantare si uimire acest blog. Incantarea de a vedea ceva de calitate si uimirea de a descoperi un alt Mircea Radu decat cel cu care eram obisnuita. Recunosc ca nu ma dadeam in vant dupa Mircea Radu in rolul de prezentator al unei emisiuni siropoase. Dar acum marturisesc ca, dupa ce am „rasfoit” cateva pagini din blog-ul lui, trebuie sa-mi reconsider pozitia.

    Oare de ce a inceput pe 1 aprilie, oare de ce nu mai vrea sa continuie ? Sau acum ca s-a desconspirat nu mai are farmec, mai ales ca iubita sa chiar stie, de prin iunie, cu cine se (mai) culca. http://pmircescu.blogspot.com/2010/01/despre-blog-cu-b-de-la-badea.html

    Faptul ca, desi inactiv din 23 iunie, figureaza la sfarsitul lui august in primii 200 de bloggeri, ar trebui sa-l determine sa continuie. Ar trebui sa o faca macar pentru … fotograful Mircea Radu !

  2. monica 8 Septembrie 2010 la 8:24 pm #

    Pai…..acum uite ca am intrat si eu sa vad putin chiar daca eram prinsa rau……macar pentru muzica si fotografie cum spunea gabriela…..Recunoscm sunt extrem de reticenta cand vine vorba de Mircea Radu si……extrem de reticenta cand e vorba de Mircea Badea ( aici probabil ca nu suntem de acord)
    Insa (un mare insa) mi se pare ca trebuie sa fii intotdeauna deschis mai ales cand e vorba de recomandarile celor in care ai incredere
    Asa ca am deschis…..si mai cu seama pentru fotografiim nu mi-a parut rau.
    Thanks!
    Si un mic dar pentru tine ( uite ce ma mai obsedeaza in ultima vreme)

  3. monica 8 Septembrie 2010 la 8:27 pm #

    sorry pentru m-ul adaugat dupa fotografii! garantez ca stiu sa scriu…..
    tastatura in franceza de!
    te sarut

  4. daniela 8 Septembrie 2010 la 8:51 pm #

    Foarte frumoase fotografii…..si pun in lumina o alta fateta a personalitatii lui Mircea Radu , precum si a prietenilor lui, necunoscuti noua in aceasta ipostaza…

  5. Andrei Neagu 9 Septembrie 2010 la 4:50 pm #

    Este intr-adevar un blog deosebit ! Dar mai deosebit este al mamei mele 🙂

Lasă un răspuns

