Recunosc ca am tras cu urechea

10 Sep

De ieri se aude o muzica placuta dinspre camera fiului meu. Recunosc ca am tras cu urechea, intrebandu-ma cine este  artista a carei voce imi mangaie auzul. O aud cantand, printre multe altele, un cantec foarte cunoscut „Besame Mucho”. Cu toate acestea, are ceva aparte in felul cum abordeaza melodia.

Oare voi ati auzit de Diana Krall ?  Daca nu, va invit s-o descoperim impreuna …

Ce ziceti, de exemplu, de propria interpretare a celebrei melodii  „Crazy” ?

7 răspunsuri to “Recunosc ca am tras cu urechea”

  1. monica 12 Septembrie 2010 la 2:03 pm #


    tot ce are legatura cu piano jazz e bun pentru mine
    si ceva de la mine
    multam fain

  2. Adrian 12 Septembrie 2010 la 6:35 pm #

    N-am mai ascultat de mult Crezy si mi-a placut. Voce si interpretare frumoasa.

  3. Sorina Ivascu 14 Septembrie 2010 la 3:39 pm #

    Ei, acuma am tras si eu cu urechea! 😉
    Nu am auzit pana acum de ea, dar vocea are inflexiuni foarte placute.
    Multumesc pentru clipa de delectare!

  4. admin 15 Septembrie 2010 la 8:30 am #

    Sorina, ma bucur ca ti-a placut vocea Dianei. Incearca sa o asculti si pe Sophie Zelmani, poate cine stie …
    http://www.gabrielaneagu.info/2010/09/03/bucuria-descoperirii-cantecelor-lui-sophie-zelmani/

  5. Lora 1 Octombrie 2010 la 10:40 am #

    O voce baritonala deosebita, de care nu auzisem pana acum.
    Incantata de cunostinta!

  6. Gratiela 20 Decembrie 2010 la 8:43 am #

    hmmm….imi unge „circuitul”….azi imi va merge bine….:)))

Trackbacks/Pingbacks

  1. Gabriela Neagu » Blog Archive » Rezultatul negocierii - 17 Septembrie 2010

    […] Ii relatam fiului meu aseara ca am un succes nesperat cu recomandarile muzicale facute pe blog. Multi dintre cei care imi citesc postarile mi-au multumit, pentru ca le-am reamintit sau, mai mult, i-am ajutat sa ii descopere pe Benjamin Zander, Cesaria Evora, Sophie Zelmani sau Diana Krall. […]

Lasă un răspuns

