Si eu am cochetat timid cu aparatul de fotografiat

14 Sep

marea la zandvoort

Am comparat una din pozele la care tin (poate si pentru trairile pe care le-am avut vazand acea imensitate) cu cele postate pe  site-urile  sau blog-urile de specialitate  si brusc mi-am dorit sa-mi sterg de praf aparatul si sa incerc sa progresez.
Multumesc acelei persoane care, fara sa vrea, mi-a adus aminte de acest hobby, pe care-l aveam in studentie.
Si multumesc lui Dumnezeu ca a stiut ce-i bine pentru mine si, de exemplu, m-a scapat de stresul „machetelor”, statisticilor facute de dragul statisticilor si alte lucruri care ma indepartau de mine, de prieteni si de … natura.

http://embed.trilulilu.ro/audio/simonapeter/7518f3fa903655.swf
Vangelis – Memories Of Blue
Asculta mai multe audio muzica

3 Răspunsuri to “Si eu am cochetat timid cu aparatul de fotografiat”

  1. Adrian 14 Septembrie 2010 la 8:45 pm #

    O fotografie echilibrata pe orizontal, impartita in patru zone: plaja, mare si doua zone de nori (delimitarea dintre zonele de nori mai putin vizibila).
    O fotografie trista, dupa parerea mea.

  2. gabriela 1 Aprilie 2011 la 7:29 pm #

    cata forta si cat zbucium se revarsa din fotografia aceasta. Si peste imensitatea naturii, pluteste delicat un pescarus, o aripa, o clipa, un vis.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Si eu am cochetat timid cu aparatul de fotografiat - Ziarul toateBlogurile.ro - 21 Septembrie 2010

    […] Si eu am cochetat timid cu aparatul de fotografiat Tue Sep 14, 2010 19:43 pm Am comparat una din pozele la care tin (poate si pentru trairile pe care le-am avut vazand acea imensitate) cu cele postate pe  site-urile  sau blog-urile de specialitate  si brusc mi-am dorit sa-mi sterg de praf aparatul si sa incerc sa progresez. Multumesc acelei persoane care, fara sa vrea, mi-a adus aminte de acest hobby, pe […] […]

Lasă un răspuns

