Rezultatul negocierii

16 Sep

Ii relatam fiului meu aseara ca am un succes nesperat cu recomandarile muzicale facute pe blog. Multi dintre cei care imi citesc postarile mi-au multumit, pentru ca le-am reamintit sau, mai mult, i-am ajutat sa ii descopere pe Benjamin Zander, Cesaria Evora, Sophie Zelmani sau Diana Krall.

Asa ca am negociat cu Andrei, sa-mi recomande in continuare muzici placute, stiti voi din acelea care iti tot vine sa le asculti pe repeat. Asa ca uite ce nume am obtinut pentru voi: Alexandrina Hristov.  Nu stiu daca ati aflat de ea anterior, dar va pot spune in cateva cuvinte ca este o artista din Chisinau, care cantă în romana, franceza si, bineinteles, in rusa. Stilul său muzical este greu de definit, dar cred ca nu gresesc daca afirm ca se încadrează între pop acustic, jazz  si soul.

Deci, ce impresie v-a facut ?

2 Răspunsuri to “Rezultatul negocierii”

  1. Andrei Neagu 16 Septembrie 2010 la 8:48 pm #

    Impresia mea e creata de mult. Canta foarte frumos !

  2. URANIU 18 Septembrie 2010 la 5:45 am #

    multumesc, gratie, merci, спасибо – pentru Andrei si Gabi

Lasă un răspuns

