Muzica de week-end

18 Sep

Ma gandeam de mult timp, ca in week-end sa ofer posibilitatea celor de varsta mea sa devina nostalgici dupa anii tineretii. Cum? Foarte simplu! Le voi recomanda cate o melodie care se numara printre preferintele mele din acei ani.

Fie-va amintirile frumoase !

4 Răspunsuri to “Muzica de week-end”

  1. D-na Sto 18 Septembrie 2010 la 12:53 pm #

    Eu credeam ca tu esti mai tanara decat mine! Asta e din timpul adolescentei mele. Deci, tu ascultai muzica de la gradi!

  2. Adrian 20 Septembrie 2010 la 10:11 pm #

    Nu mai ascultasem de mult Neil Diamond, iar cantecul asta de foarte mult timp. Va intra pe lista de preferinte mai in fata (a prezentat recomandari bune)

  3. monica 22 Septembrie 2010 la 2:50 am #

    pai si eu ascult si ascultam asta!
    conform teoriei doamnei Sto…..

Trackbacks/Pingbacks

  1. Muzica de week-end - Ziarul toateBlogurile.ro - 21 Septembrie 2010

    […] Muzica de week-end Sat Sep 18, 2010 0:03 am Ma gandeam de mult timp, ca in week-end sa ofer posibilitatea celor de varsta mea sa devina nostalgici dupa anii tineretii. Cum? Foarte simplu! Le voi recomanda cate o melodie care se numara printre preferintele mele din acei ani. Fie-va amintirile frumoase ! […]

Lasă un răspuns

