Mr. Bean Goes To The Swimming Pool

22 Sep

Cum am ajuns sa va propun acest filmulet? Foarte simplu. Seara trecuta, navigam pe internet si brusc am avut curiozitatea sa descopar pe YouTube care sunt cele mai vizionate filmulete din toate timpurile. Asa l-am gasit pe Mr. Bean, in costum de baie, cocotat nu numai pe trambulina, ci si  in ierarhie, cu un numar de 40.658.891 de vizionari. Chiar  este un record si, in acelasi timp, un semnal ca oamenii doresc , cu orice pret, sa se simta bine. Asa ca, zambiti va rog, ca viata-i scurta !

3 răspunsuri to “Mr. Bean Goes To The Swimming Pool”

  1. Ionut 22 Septembrie 2010 la 9:52 pm #

    Frumos filmuletul insa nu este cel mai vizionat de pe YouTube. Nu figureaza nici in primele 100. Pe primul loc se afla videoclipul Justin Bieber – Baby ft. Ludacris cu nu mai putin de 332,097,077 de vizionari. Aici aveti topul complet al celor mai vizionate 100 de clipuri http://www.youtube.com/charts/videos_views?t=a&p=1

  2. gh.dinuta 23 Septembrie 2010 la 9:18 am #


    Este adorabil Atkinson ! Inegalabil ! Dar ce zici de clipul asta cu Malaele?

Trackbacks/Pingbacks

  1. Mr. Bean goes to the swimming pool - Ziarul toateBlogurile.ro - 22 Septembrie 2010

    […] Mr. Bean goes to the swimming pool Wed Sep 22, 2010 0:04 am Cum am ajuns sa va propun acest filmulet? Foarte simplu. Seara trecuta, navigam pe internet si brusc am avut curiozitatea sa descopar pe canalul You Tube care este cel mai vizionat film din toate timpurile. Asa l-am gasit pe Mr. Bean, in costum de baie, cocotat nu numai pe trambulina, ci si  in ierarhie, cu […] […]

Lasă un răspuns

