Recunosc ca initial eram sceptica

22 Sep

Deunazi, vorbeam cu cineva drag sufletului meu. Printre altele, imi marturisea ca este unul dintre cititorii mei fideli. Poate si de aceea a constatat ca sunt activa in ultima vreme, postand pe blog mai des decat in lunile anterioare.

Recunosc ca initial eram sceptica, dar, in acelasi timp, incercam sa nu-l dezamagesc pe Andrei care a vrut sa-mi ofere, in opinia lui, ceva iesit din comun. Asa ca trebuia sa ma obisnuiesc cu ideea  si sa mimez ca imi place rolul de blogger. Cat imi placea pe-atunci s-a vazut si din frecventa cu care scriam sau postam materialele. Dragut este ca, pentru a ma convinge sa continui, fiul meu imi spunea ca aceasta activitate imi ofera posibilitatea de a pastra scrierile, fotografiile sau muzicile care mi-au atras atentia si, nu in ultimul rand, de a-mi face cunoscute impresiile sau comentariile.

Luna aprilie, cand am inceput acest experiment, a purtat amprenta fiului meu. Pentru ca surpriza sa fie si mai mare, blogul mi-a fost oferit gata „mobilat”. Cum? Foarte simplu. Din ceea ce trimisesem pe mail, cunoscutilor mei si inclusiv lui, Andrei a selectat acele comentarii sau lucruri mai de suflet, pe care dorisem sa le impartasesc cu unii dintre voi. De aceea, scriam anterior ca il fac responsabil de selectia materialelor. Numai ca asta a fost la inceput. Dupa aceea, bineinteles ca eu am decis cum sa-mi „decorez” blog-ul, numai ca detaliile tehnice inca nu ma priveau la acea vreme.

Si am ajuns cu relatarea in zilele din jumatatea lunii august, cand brusc am vrut sa nu mai fiu o povara si sa invat sa imi public singura materialele.

Si uite cam asa ma justific ca am intetit tirul …

3 răspunsuri to “Recunosc ca initial eram sceptica”

  1. Sorina Ivascu 23 Septembrie 2010 la 1:56 am #

    Bravo, Gabriela! Blogareala e o chestie care te „prinde”. Eu nu mai deschid calculatorul fara sa intru pe blog. Zilnic. Fie ca scriu, fie ca nu. Poate doar citesc postarile altora. Si ma tine conectata. E o lume. (Si intre noi fie vorba, scriu articole si pe care nu le postez. Le scriu doar pentru mine. E si asta un „jurnal”… 😉 )

  2. admin 23 Septembrie 2010 la 5:23 pm #

    Multumesc pentru aprecieri, Sorina! Si eu vreau sa te laud, nu numai pentru felul in care scrii, ci si pentru lista ta de bloguri. Sincer, a fost magulitor sa constat ca sunt colega in lista ta cu Nastase, Dan Negru, Tudor Chirila sau Dragos Bucurenci. Daca ar fi sa parafrazez o zicere celebra, as spune: Spune-mi ce blog citesti, ca sa-ti spun cine esti.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Recunosc ca initial eram sceptica - Ziarul toateBlogurile.ro - 22 Septembrie 2010

    […] Recunosc ca initial eram sceptica Wed Sep 22, 2010 23:10 pm Deunazi, vorbeam cu cineva drag sufletului meu. Printre altele, imi marturisea ca este unul dintre cititorii mei fideli. Poate si de aceea a constatat ca sunt activa in ultima vreme, postand pe blog mai des decat in lunile anterioare. Recunosc ca initial eram sceptica, dar, in acelasi timp, incercam sa nu-l dezamagesc pe Andrei care a […] […]

Lasă un răspuns

