In curand, Sam Haywood va canta Chopin … la mine acasa

23 Sep

Aseara tarziu, citind pe blog comentariile de peste zi, am observat cu surprindere ca am primit … un premiu, din partea lui Dragos Bucurenci. Pe blogul sau citesc intr-un articol, recent publicat, ca sunt castigatoarea unui CD cu Sam Haywood, care interpreteaza lucrari de Chopin, chiar la pianul care a apartinut marelui compozitor.

Nu-mi ramane decat sa-i multumesc initiatorului concursului pentru premiul oferit, dar trebuie sa recunosc ca nu as fi reusit sa-l castig fara ajutorul a doua persoane, carora nu pot  sa nu le recunosc meritele.
In primul rand, nimic n-ar fi fost din toate acestea, nici scrieri si nici blog, daca fiul meu nu m-ar fi incurajat la inceput sa scriu, la un moment dat sa continui sa scriu, iar acum sa nu ma mai opresc din scris.
In al doilea rand, nu as fi fost printre castigatorii acestei „editii”, daca nu m-ar fi ajutat si Dragos Bucurenci. Poate va puneti intrebarea in ce-a constat ajutorul sau. Asa ca va marturisesc ca titlul articolului m-a atatat in asa hal, incat restul parca a venit de la sine. Sau parafrazand o zicere celebra, daca titlu bun nu e, nimic nu e.

Si cum in viata se zice ca nu-i bine sa ramai dator, ma gandeam cum sa fac sa-i rup lui Dragos, o … bucata din darul meu. Dupa parerea mea, merita cu prisosinta Polonaise in a Flat Major, Op. 53 si pentru popularizarea unor evenimente de mare tinuta, care din pacate sunt destul de rare in Romania, si, implicit, pentru sprijinirea Cruciadei Culturii.

Si inca ceva: mi-a trecut prin capsor ca as putea castiga unul din cele doua CD-uri, dar imediat am alungat acest gand, spunandu-mi ca nu am cum sa ma calific, pentru simplul motiv ca nu am facut un comentariu direct pe blogul lui Dragos, ci unul indirect. Noroc cu inventia asta de … trackbacks.

Sa inteleg ca incepe sa ma urmareasca si norocul?

http://embed.trilulilu.ro/audio/klaud30/e2bd2a52d0df98.swf
Chopin – Polonaise in a Flat Major, Op 53 (Heroic)

Un răspuns to “In curand, Sam Haywood va canta Chopin … la mine acasa”

  1. Sanda Nedelcu 14 Noiembrie 2010 la 1:40 pm #

    Am ascultat, cu mare placere, Chopin – Polonaise in a Flat Major, Op 53 (Heroic)

Lasă un răspuns

