D'ale lui Andrei

26 Sep

Dupa cum scriam pe blog, ieri am iesit in natura, participand la curatenia … partiala a Romaniei.  (Imi cer scuze celor care au gandit sloganul, dar pret de o zi nu poate fi vorba de  curatenie generala nici in micul meu apartament.)

Astazi, vremea mohorata m-a obligat, ca pe multi dintre voi, sa-mi anulez planurile de evadare in natura si sa stau cumintica la casa mea. Asa ca ma uit la natura prin geam sau privind anumite fotografii.  Ce ziceti de fotografia asta facuta de ceva timp de Andrei? In ceea ce ma priveste, am uitat de vremea ploioasa de afara, numai uitandu-ma la ea.

Foto: Andrei Neagu<!–

9 răspunsuri to “D'ale lui Andrei”

  1. VirtualKid 27 Septembrie 2010 la 2:53 pm #

    Da, asta da fotografie!

  2. gh.dinuta 28 Septembrie 2010 la 10:12 am #

    Felicitari ! E o fotografie reusita !

  3. claudia morar 28 Septembrie 2010 la 4:06 pm #

    O fotografie foarte frumoasa!

  4. URANIU 29 Septembrie 2010 la 8:02 pm #

    Aproape IREAL!

  5. Lora 29 Septembrie 2010 la 9:17 pm #

    Superb! Simt soarele, lumina, parfumul!
    Dragut cum o simpla imagine iti induce mii de senzatii! Felicitari!

  6. monica 30 Septembrie 2010 la 2:54 pm #

    n-am mai vazut de multa vreme o imagine atat de vie, atat de frumoasa, atat de pura
    cate lucruri minunate exista pe lume!
    si pentru Andrei, ceva tot asa de desavarsit in cateva secunde
    revin

  7. monica 30 Septembrie 2010 la 3:00 pm #

  8. monica 30 Septembrie 2010 la 3:06 pm #

    si pentru gabriela

Trackbacks/Pingbacks

  1. D’ale lui Andrei - Ziarul toateBlogurile.ro - 26 Septembrie 2010

    […] D’ale lui Andrei Sun Sep 26, 2010 19:28 pm Dupa cum scriam pe blog, ieri am iesit in natura, participand la curatenia … partiala a Romaniei.  (Imi cer scuze celor care au gandit sloganul, dar pret de o zi nu poate fi vorba de  curatenie generala nici in micul meu apartament.) Astazi, vremea mohorata m-a obligat, ca pe multi dintre voi, sa-mi anulez planurile de […] […]

Lasă un răspuns

