EBook Fotografic

1 Oct

Nu am facut un secret din pasiunea mea pentru fotografiat si asta se vede lesne din articolele anterioare.  Marturisesc ca nu sunt multumita de mine ca si fotograf amator, in schimb ma bucura faptul ca Andrei,  care a mostenit dragostea mea pentru fotografie, a progresat in ultimul timp.  Dar, stiti cum se spune, e loc si de mai bine.

De aceea, cand si cand revin cu cate un subiect legat de acest domeniu. Recunosc ca ideea articolului mi-a venit citind recomandarea lui Cristi Dorombach, adresata celor care isi doresc un inceput sau o evolutie rapida in fotografie, de a rasfoi cele 25 de ghiduri fotografice, reunite sub titlul EBook Fotografic.

Autorul acestor ghiduri, Asaftei Dragos, ne asigura ca vom putea gasi in cele 115 pagini informatii despre realizarea fotografiilor cu stropi, despre alegerea si utilizarea unui aparat compact, despre realizarea peisajelor si multe altele.

Un răspuns to “EBook Fotografic”

Trackbacks/Pingbacks

  1. EBook Fotografic - Ziarul toateBlogurile.ro - 1 Octombrie 2010

    […] EBook Fotografic Fri Oct 01, 2010 11:10 am Nu am facut un secret din pasiunea mea pentru fotografiat si asta se vede lesne din articolele anterioare.  Desi , marturisesc ca nu sunt multumita de mine ca si fotograf amator, ma bucura faptul ca Andrei,  care a mostenit dragostea mea pentru fotografie, a progresat in ultimul timp.  Dar, stiti cum se spune, e loc […] […]

Lasă un răspuns

