Imi place Dan Puric

2 Oct

„Avem în Dan Puric un mărturisitor cu verticalitate aristocratică, fidelitate de soldat, talent oratoric de tribun şi curaj de călugăr nebun întru Hristos.”

Jurnalist Claudiu Tarziu


Imi place omul, artistul-mim si, mai ales, oratorul Dan Puric.

Mi-e drag, cand il aud vorbind cu respect de poporul roman.  Mi-e drag, ca nu a luat exemplu unora care striga in gura mare ca si maine ar pleca din Romania ( si totusi nu o fac !).  Cred ca nu folosesc cuvinte mari daca afirm ca il simt, cu ale sale conferinte, in slujba poporului roman. Nu mai vorbesc de spectacolele de pantomima, care sunt o „marfa” foarte bine vanduta peste hotare.

Cu ceva vreme inainte, Andrei Plesu a afirmat cu referire la Dan Puric ca este semidoct, impostor si fals. Dupa umila mea parere, radacina invidiei lui Plesu o reprezinta sentimentul de concurenţă cu Dan Puric.  Si poate faptul ca i se pare ca teritoriul i-a fost invadat. Dar, sincer vorbind, prefer filozofia calda a lui Puric, decat filozofia rece a lui Plesu.

Inchei, prin a afirma ca mi-am propus sa-l descopar si pe scriitorul Dan Puric. O sa va dau de stire daca si de el imi place.

4 răspunsuri to “Imi place Dan Puric”

  1. daniela 3 Octombrie 2010 la 4:07 pm #

    Am citit „Cine suntem ” de Dan Puric pe care am si autograful lui obtinut la Bookfest. E superb !!! O sursa nesecata de citate , care te indeamna la cautare si descoperire….

  2. Gratiela 4 Octombrie 2010 la 5:32 am #

    In ceea ce-i priveste pe cei doi, eu il prefer de „n” ori pe Andrei Plesu pe care il gasesc de o ingeniozitate innascuta, un „documentat” in orice domeniu, un cerebral, iar lucrarile lui mi-au lasat intotdeauna un gust placut …pe cand Dan Puric….sincer, cartile lui le-am gasit destul de mediocre…in afara de nationalism ( sau religiozitate dar mentionez ca si aici Andrei Plesu il „joaca” pe degete), care este de admirat bineinteles..alte teme cu greu le atinge…

  3. URANIU 10 Octombrie 2010 la 3:10 pm #

    Eu va spun drept si fara ocolisuri parerea mea : Dan Puric era genial atunci cand tacea…..si mima.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Imi place Dan Puric - Ziarul toateBlogurile.ro - 2 Octombrie 2010

    […] Imi place Dan Puric Sat Oct 02, 2010 21:19 pm „Avem în Dan Puric un mărturisitor cu verticalitate aristocratică, fidelitate de soldat, talent oratoric de tribun şi curaj de călugăr nebun întru Hristos.” Jurnalist Claudiu Tarziu Imi place omul, artistul-mim si, mai ales, oratorul Dan Puric. Mi-e drag, cand il aud vorbind cu respect de poporul roman.  Mi-e drag, ca nu a luat exemplu unora care striga in […] […]

Lasă un răspuns

