Orasul meu de suflet

5 Oct

La inceputurile mele de blogger am fost dojenita de Andrei, pe motiv ca nu vreau sa scriu si cateva randuri despre mine.  Ma gandeam, ce sens are daca, in general, cei care ma citesc ma cunosc si in realitate. Acestia stiu cu certitudine in ce oras locuiesc, unde lucrez, care imi este profesia, ce masina conduc, cum arat sau ce culoare am la par.  Dupa catva timp, cand a sesizat ca incep sa fiu „vizitata” si de altii din afara judetului, care nu aveau cum sa ma  stie, iar m-a dojenit, dar l-am potolit spunandu-i ca ce este important se poate citi si printre randuri. Cu siguranta, cei rabdatori au simtit ca apreciez  cartile, muzicile si fotografiile de calitate, ca ador la nebunie sa calatoresc si, mai nou, ca imi place sa scriu (deh, daca parintii nu mi-au dat voie sa scriu pe pereti, scriu la varsta asta pe unde apuc).

Asa ca, dupa sase luni de la debutul meu, mi-am zis dintr-o data: ce atata secretomanie, mai ales ca imi doresc sa ma laud ca locuiesc intr-un oras frumusel, linistit si curatel. Da, este orasul copilariei, al adolescentei si, mai apoi, a maturitatii mele…

Dar mai bine sa las imaginea sa „vorbeasca”.

Oare voua, celor care nu ma cunoasteti, ce v-a „soptit” imaginea alaturata?

Un răspuns to “Orasul meu de suflet”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Orasul meu de suflet - Ziarul toateBlogurile.ro - 5 Octombrie 2010

    […] Orasul meu de suflet Tue Oct 05, 2010 23:11 pm La inceputurile mele de blogger am fost dojenita de Andrei, pe motiv ca nu vreau sa scriu si cateva randuri despre mine.  Ma gandeam, ce sens are daca, in general, cei care ma citesc ma cunosc si in realitate. Acestia stiu cu certitudine in ce oras locuiesc, unde lucrez, care imi este profesia, ce masina […] […]

Lasă un răspuns

