Pe cand un schimb de carti si la Pitesti?

8 Oct

Scriam zilele trecute de evenimentul Social Media Summit, organizat de Revista Biz la Timisoara.  Pe langa topul celor mai influenti 50 de romani din Social Media, de care am mai amintit, s-a prezentat si topul celor mai influente 10 bloguri colective. Nu am fost mirata sa aflu ca in fruntea acestui clasament s-a situat bookblog.ro, pentru ca, dupa parerea mea, este cel mai important site romanesc despre carti si lectura. Daca ai rabdare sa-i rasfoiesti paginile, esti castigat pentru ca reusesti ulterior sa alegi mai usor cartile care merita sa le citesti.

Printre proiectele interesante lansate si sustinute de acest blog se numara si  cel numit “Schimb de Carti”,  care consta intr-o serie de intalniri lunare, ce se desfasoara simultan in mai multe orase din Romania. La aceste intalniri, participantii schimba carti intre ei si discuta intr-un cadru cat mai liber si cat mai putin rigid, la un ceai, un suc sau o bere, despre carti, autori, edituri si orice le mai trece prin minte.

De exemplu, citind pe bookblog.ro la rubrica de anunturi , am aflat ca pe 3 octombrie 2010 s-a desfasurat ediţia 36 de Schimb de Cărţi Bucureşti, dar şi prima ediţie de Schimb de Cărţi Ploieşti.

Ma gandeam ca mi-ar place sa traiesc o asemenea experienta, asa ca imi pun intrebarea: pe cand un schimb de carti si la Pitesti ?

Un răspuns to “Pe cand un schimb de carti si la Pitesti?”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pe cand un schimb de carti si la Pitesti? - Ziarul toateBlogurile.ro - 8 Octombrie 2010

    […] Pe cand un schimb de carti si la Pitesti? Fri Oct 08, 2010 8:21 am Scriam zilele trecute de evenimentul Social Media Summit, organizat de Revista Biz la Timisoara.  Pe langa topul celor mai influenti 50 de romani din Social Media, de care am mai amintit, s-a prezentat si topul celor mai influente 10 bloguri colective. Nu am fost mirata sa aflu ca in fruntea acestui clasament s-a situat […] […]

Lasă un răspuns

