M-am trezit cu … obsesii de imprumut

14 Oct

Tarziu in noapte primesc un mail de la colega mea, Monica, care imi scrie imperativ: „Asculta asta!”. Cum de felul meu sunt … ascultatoare, imi zic sa ma conformez. Doamne, ma gandesc, ce-o fi ? De ce o fi disperata Monica? Nu vi se pare ca seamana cu strigatul unui om disperat, daca va spun ca mai jos scrisese:  „Nu pot sa imi scot asta din cap !!!”

„Doamne, acum ai bagat-o in capul meu !!!”, ii raspund, dandu-i replay. Ca mai apoi sa-i scriu in incheiere:  „Ma sacrific eu s-o ascult, asa ca du-te la culcare, Monica, ca altminteri o sa ajungi surmenata la …serviciu!

Cum Monica nu are inca un blog al sau, m-am hotarat sa-i gazduiesc, vorba ei, obsesiile muzicale.  Si, poate, asa reusesc sa scot melodia din capsorul meu si s-o transmit si altora.

5 răspunsuri to “M-am trezit cu … obsesii de imprumut”

  1. Catalin 14 Octombrie 2010 la 8:29 am #

    Nu prea sunt şanse dimineaţa…

  2. monica 16 Octombrie 2010 la 10:48 am #

    Draga mea,
    Fie deci ca de aici inainte obsesiile mele sa fie si ale tale si invers…..Ma bucur ca o ai in urechi si in minte pentru ca e atat de frumoasa
    Imi pare atat de rau ca uneori raspund cu intarziere dar……peste doua saptamani ei hai sa zicem trei ca dureaza si instalarea si acomodarea, peste vreo trei saptamani deci voi avea cu siguranta timp sa raspund prompt si sa va impartasesc impresii de…..calatorie
    Ei si pentru ca mie tot timpul imi suna cate ceva in cap, in cateva secunde urmeaza…..o alta obsesie
    Tine-o tu si pe asta ca poate asa ne ajutam reciproc si ne simtim sufletul mai usor
    imediat….

  3. monica 16 Octombrie 2010 la 10:50 am #


    cum sa scap de ea???

    imi plac amandoua versiunile atat de mult
    ajutooor

  4. Gabriela 16 Octombrie 2010 la 11:19 am #

    Superba prima versiune! Mai ales, ca sunt innebunita dupa muzica unplugged.

Trackbacks/Pingbacks

  1. M-am trezit cu … obsesii de imprumut - Ziarul toateBlogurile.ro - 14 Octombrie 2010

    […] M-am trezit cu … obsesii de imprumut Thu Oct 14, 2010 6:51 am Tarziu in noapte primesc un mail de la colega mea, Monica, in care imi scrie imperativ: “Asculta asta!”. Cum de felul meu sunt … ascultatoare, imi zic sa ma conformez. Doamne, ma gandesc, ce-o fi ? De ce o fi disperata Monica? Nu vi se pare ca seamana cu strigatul unui om disperat, daca va […] […]

Lasă un răspuns

