Dati un leu pentru sfatul meu?

18 Oct

Daca vreti sa va simtiti bine, cantati pe unde apucati !

Intrebarea este pe unde credeti ca mai puteti canta in afara de masina si clasicul loc sub dus ? (in cazul de fata, scena nu intra in discutie!)

PS: Cine nu are un leu, poate da si un … tigru.


5 răspunsuri to “Dati un leu pentru sfatul meu?”

  1. Andrei Neagu 19 Octombrie 2010 la 11:49 pm #

    In tren :))

  2. Lora 20 Octombrie 2010 la 11:33 am #

    Sincera sa fiu nu am mai cantat de mult, asa pentru………a ma relaxa sau a face timpul sa treaca, dar voi incerca din nou!
    Multumesc pentru sfat.

  3. Zamfir 31 Octombrie 2010 la 9:39 pm #

    De care leu vrei: vechi ori nou?!

  4. Gabriela 1 Noiembrie 2010 la 7:54 am #

    Zamfir, prefer un leu greu, ca toti leii din lume !

Trackbacks/Pingbacks

  1. Dati un leu pentru sfatul meu? - Ziarul toateBlogurile.ro - 19 Octombrie 2010

    […] Dati un leu pentru sfatul meu? Mon Oct 18, 2010 23:35 pm Daca vreti sa va simtiti bine, cantati pe unde apucati ! Intrebarea este pe unde credeti ca mai puteti canta in afara de masina si clasicul loc sub dus ? (in cazul de fata, scena nu intra in discutie!) PS: Cine nu are un leu, poate da si un … tigru. […]

Lasă un răspuns

