Recomandari de week-end (III)

23 Oct

Uite-ma si  in a treia situatie de va face cateva recomandari pentru sfarsitul de saptamana. Pentru ca nu vreau sa ma pun cu vremea frumoasa, care cu siguranta va va scoate din fata calculatorului si, mai ales, din casa, voi fi de data aceasta mai zgarcita in propuneri.

  • De suflet: Oare pentru noi mai avem timp? –  link
  • Fotografie: Realitatile zilelor noastre – link
  • Muzica: Noua mea obsesie – link
  • Funny: Lectura recomandata mamelor de baieti – link

In rest, va las sa mai dati cu nasul de soare, de aer de toamna, de tot ce va mai incanta sufletul. Oare vom invata, oricat am fi de presati, sa spunem  „Am timp!”  (mai mult) si pentru acestea?

3 Răspunsuri to “Recomandari de week-end (III)”

  1. monica 23 Octombrie 2010 la 4:47 pm #

    Nu pot sa zic, canta fainut tipa dar nu se compara cu Zelmani sau ce mi-ai mai recomnadat alta data,
    dar merge.
    Si ceva pentru tine: http://www.youtube.com/watch?v=-cEPFFRehLw&feature=related

  2. incertitudini 25 Octombrie 2010 la 8:44 am #

    Bună dimineața, Gabriela!
    Mă bucur ”să te cunosc”.Îți doresc o săptămână bună!!!
    p.s sper că nu te superi- te-am trecut în lista mea de bloguri.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Recomandari de week-end (III) - Ziarul toateBlogurile.ro - 23 Octombrie 2010

    […] Recomandari de week-end (III) Sat Oct 23, 2010 10:56 am Uite-ma si  in a treia situatie de va face cateva recomandari pentru acest sfarsit de saptamana. Pentru ca nu vreau sa ma pun cu vremea frumoasa, care cu siguranta va va scoate din fata calculatorului si, mai ales, din casa, voi fi de data aceasta mai zgarcita in propuneri. De suflet: Oare pentru noi mai avem […] […]

Lasă un răspuns

