As vrea sa fiu "influenta" pentru o zi !

26 Oct

La sfarsitul lunii septembrie va supuneam atentiei, intr-un articol, lista celor mai influenti romani din social media. Am tot comentat pe ici, pe colo ca pentru mine aceste persoane nu sunt neaparat cele cocotate in varfuri de top, dupa nu stiu ce criterii de selectie, ci acelea care isi folosesc puterea de a-si influenta semenii sa se implice in actiuni umanitare sau, de ce nu, de a schimba unele mentalitati invechite sau orientari  gresite (chiar si politice) ale conationalilor.

Prin prisma celor comentate, de azi ii recunosc lui Radu Bazavan, alias Groparu, meritul de a face parte din lista amintita, datorita campaniei pe care a initiat-o zilele trecute. Asa am aflat ca …  Zolty este un om simplu pe care se pare că nu prea-l iubesc zeii. Şi pe care mi ţi l-au oropsit şi lovit din toate direcţiile. După o copilărie nefericită, în care a ajuns în scaunul cu rotile din nişte erori repetate ale sistemului medical, după ce a crescut într-un mediu familial cum nici în filmele lui Hitchcock nu întâlneşti, Zolty îşi duce existenţa, aşa cum poate, împreună cu fratele lui (bugetar, deci minus 25%), într-o casă neizolată, care probabil urmează să cadă pe ei în viitorul apropiat, asta dacă nu face nimeni nimic pentru el. Şi aici, cu ajutorul lui Dumnezău, urmează să intervenim noi, adică colegii mei de muncă, şi voi, stimaţi cititori.

Am iniţiat o chetă în rândul onoratei cooperative la care prestez, şi acum iniţiez o chetă şi online. Vrem să strângem bani pentru a-i consolida şi izola casa lui Zolty, înainte ca să fie prea târziu. Pentru asta vom avea nevoie de ceva bănuţi, pe care vă rog frumos şi respectuos să-i donaţi! De la voi mai puţin, de la Dumnezău mai mult.”

Citind apelul Groparului, am fost impresionata sa aflu povestea lui Zolty, un om batut de soarta, poveste scrisa chiar de cel in cauza si pe care o puteti citi pe blogul sau.

Asa ca, mi-as dori  sa fiu „influenta” pentru o zi si sa am puterea sa va mobilizez, pe voi cititorii mei, pentru a sari in ajutorul unui om, care deocamdata se uita cu teama spre iarna.

PS: Din pacate, in societatea romaneasca, suntem cam satui de cel influent, de cel cu trecere, care se implica doar  pentru binele lui si mai putin (spre deloc) pentru binele celui aflat in suferinta.

10 Răspunsuri to “As vrea sa fiu "influenta" pentru o zi !”

  1. Zamfir 26 Octombrie 2010 la 9:06 am #

    Îţi doresc să fii influentă toată viaţa şi să-ţi reuşească influenţele. Cele bune, evident!
    În numele lui Zolty, îţi mulţumesc!
    http://zamfirpop.com/blog/2010/10/25/leat-duit-zolty/

  2. Cristian Lisandru 26 Octombrie 2010 la 8:32 pm #

    Gânduri bune… Astfel de iniţiative sunt demne de tot respectul… Chiar dacă în sociateatea de azi, aşa cum spuneai şi tu pe final, influenţele înseamnă cu totul şi cu totul altceva… O seară plăcută!

  3. Groparu 26 Octombrie 2010 la 10:56 pm #

    By the power invested in me by the great Romanian blogosphere, te proclam ceea ce esti: mega influenta! Sa nu uitam cat de influente pot fi femeile, ca io numa’ ma uit la nevasta-mea si ma influenteaza in tot ce fac, ca nici sa gandesc cu mintea mea nu ma mai obosesc, sa nu intru in contradictie.
    Multumesc de postare!

  4. Gabriela 27 Octombrie 2010 la 8:21 am #

    Si eu, Gropare, iti multumesc pentru vizita !
    Daca as fi „mega influenta”, multe as schimba prin tarisoara asta.

  5. cartim 27 Octombrie 2010 la 1:56 pm #

    Da, mi-ar place si mie sa fiu influent macar pentru o zi. Cred ca as rezolva multe lucruri de care altora nu le pasa.
    Cred ca toti ne dorim asa ceva , fie si macar pentru zi.

  6. zoltybogata 28 Octombrie 2010 la 11:48 am #

    ms

Trackbacks/Pingbacks

  1. As vrea sa fiu “influenta” pentru o zi ! - Ziarul toateBlogurile.ro - 26 Octombrie 2010

    […] As vrea sa fiu “influenta” pentru o zi ! Tue Oct 26, 2010 6:58 am La sfarsitul lunii septembrie va supuneam atentiei, intr-un articol, lista celor mai influenti romani din social media. Am tot comentat pe ici, pe colo ca pentru mine aceste persoane nu sunt neaparat cele cocotate in varfuri de top, dupa nu stiu ce criterii de selectie, ci acelea care isi folosesc puterea de a-si influenta semenii […] […]

  2. Cât de influentă pot fi? | Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine… - 26 Octombrie 2010

    […] Gabriela un articol pe care eu, ca bloggerită influentă, l-am simţit ca pe o mustrare de conştiinţă. […]

  3. Cât de influent e un blogger “influent”? | Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine… - 26 Octombrie 2010

    […] Gabriela un articol pe care eu, ca “bloggerită influentă”, l-am simţit ca pe o mustrare de […]

  4. Pulsul Blogurilor #5 | Jiunimea - 27 Octombrie 2010

    […] De cand il citesc pe Groparu, de fiecare data ma gandesc ce articol sa selectez, pentru ca fiecare mi se pare mai interesant si mai bine relatat. De data asta m-am oprit la sfatul lui de a deveni mai buni in fiecare zi. V-am spus ca bloggerii sunt pusi pe fapte bune, asa ca trebuie sa citim si noi cazul lui Zolty si sa incercam sa il ajutam. Despre acest caz a scris si Gabriela Neagu: as vrea sa fiu influenta pentru o zi. […]

Lasă un răspuns

