Muzica de week-end (II)

30 Oct

Niciodata nu m-a preocupat sa cunosc anul de lansare al vreunei melodii, dar fara sa vreau anumite cantece le asociez cu anumite perioade din viata mea. De exemplu, acesta imi aduce aminte de perioada de liceu, mai precis de anul in care ma pregateam sa dau examen de intrare in treapta a doua.

Oare faceti si voi asemenea asocieri?

6 răspunsuri to “Muzica de week-end (II)”

  1. Andrei Neagu 30 Octombrie 2010 la 1:04 pm #

    Intotdeauna !

  2. Gratiela 30 Octombrie 2010 la 7:45 pm #

    Da, melodia asta imi aminteste de perioada din scoala generala si de fratele meu care o asculta in continuu in ideea de a-i invata versurile pe de rost….cred ca era indragostit…

  3. ileana 2 Noiembrie 2010 la 10:54 am #

    E oare o melodie potrivita perioadei actuale ? Cat de romantici ne mai permitem sa fim ? Poate fi o terapie pentru momentele in care chiar am incetat sa mai intalnim OAMENI adevarati in viata noastra si nu avem suficient timp sa-i iubim pe cei intalniti deja de o viata.

  4. diana 30 Noiembrie 2010 la 12:59 am #

    Nu cumva tie-ti placea la nebunie, WUNDERFUL LIFE??

    Bine te-am gasit,poate-ti pot zice chiar bine te-am regasit,Gabi!
    🙂

  5. Florin 8 Februarie 2011 la 5:43 pm #

    Anii tineretii…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Muzica de week-end (II) - Ziarul toateBlogurile.ro - 30 Octombrie 2010

    […] Muzica de week-end (II) Sat Oct 30, 2010 9:23 am Niciodata nu m-a preocupat sa cunosc anul de lansare al vreunei melodii, dar fara sa vreau anumite cantece le asociez cu anumite perioade din viata mea. De exemplu, acesta imi aduce aminte de perioada de liceu, mai precis de anul in care ma pregateam sa dau examen de intrare in treapta a doua. Oare faceti si […] […]

Lasă un răspuns

