Un gând, la ceas de seară (2)

1 Noi

Nu mor caii de rasă, când vor câinii vagabonzi !


13 Răspunsuri to “Un gând, la ceas de seară (2)”

  1. Lora 1 Noiembrie 2010 la 10:21 pm #

    Mi-a placut, dar ce ziceti de astea:
    „Ca romanu’ nu-i nici unu’, unde-s multi putea fi unu’!!”

    „Omul intelept isi face vara sanie si iarna o pune pe foc.”
    „Nicio fapta buna nu scapa nepedepsita!”

    Si mai am…pentru alte seri!
    Va pup,

  2. incertitudini 1 Noiembrie 2010 la 11:21 pm #

    Știu una cam tristă- Orice cal ajunge gloabă..

  3. monica 2 Noiembrie 2010 la 5:01 am #

    cu siguranta nu!
    si mai mult decat atat
    oriunde i-ai pune se deosebesc fooooarte tare de restul…..animalelor
    te sarut

  4. ileana 2 Noiembrie 2010 la 10:48 am #

    Mie mi se pare foarte PERICULOS sa fii O JAVRA TURBATA si sa te crezi MARE CAL DE RASA-EVENTUAL CAMPION AL UNOR CONCURSURI dar numai de imprejurari. Cum poti sa-i convingi ca doar in proprii ochi sunt animale de rasa ,iar in realitate lipsite de orice urma fina de noblete ?

  5. Grapefruits 2 Noiembrie 2010 la 12:04 pm #

    Superb! Multumesc, o sa/l folosesc cat de curand,,,

  6. zoltybogata 2 Noiembrie 2010 la 1:46 pm #

    nu mor cai chind vor chiini si nici chiini chind vor stapini 😀

  7. Gabriela 2 Noiembrie 2010 la 6:07 pm #

    Unei bune prietene i s-a facut rau si brusc a vazut … portocaliu in fata ochilor. Am simtit nevoia s-o linistesc si astfel au aparut, la ceas de seara, vorbele de mai sus. Recunosc ca le-am si rostit, dupa ce … le-am gandit.

  8. nicol 3 Noiembrie 2010 la 10:25 am #

    ca o completare pentru „incertitudini”… ai dreptate”orice cal ajunge gloaba”DAR…NU ORICE GLOABA A FOST CAL DE RASA…. aparentele sunt inselatoare in majoritatea cazurilor…. cred ca ar trebui sa fim mai putin superficiali si sa vedem dincolo de aparente

  9. Cristian Lisandru 3 Noiembrie 2010 la 9:40 pm #

    Nu mor, aşa este. Spre marea disperare a unor maidanezi politici…

  10. URANIU 4 Noiembrie 2010 la 2:25 pm #

    ,,…Shakespeare isi scria marile drame cu idei ratate de scriitori mediocri…” (Ernesto Sabato)

    Cred ca daca veti sta mult de vorba veti ajunge sa fiti de acord cu multe lucruri….mareeee pericol!

  11. Gabriela 4 Noiembrie 2010 la 4:13 pm #

    # Grapefruits – Si eu am fost incantata sa-ti citesc … gandurile postate, cand si cand, pe blogul tau.
    # Cristian – Noroc cu tine, ca altminteri ma suspectam ca am fost cam subtila.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Un gând, la ceas de seară (2) - Ziarul toateBlogurile.ro - 2 Noiembrie 2010

    […] Un gând, la ceas de seară (2) Mon Nov 01, 2010 19:43 pm Nu mor caii de rasă, când vor câinii vagabonzi ! […]

  2. Fără voie « Ada Pavel's Blog - 2 Noiembrie 2010

    […] Am impresia că te aud deschizând ușa sau că te simt așezându-ți degetele peste ale mele. Te văd dându-mi după ureche șuvița aia care nici acum nu stă la locul ei și mă încălzește […]

Lasă un răspuns

