Cu ce-am gresit noi, Doamne?

5 Noi

Cu ce-am gresit noi, Doamne, de ne iei valorile, lasandu-ne pe cap cu non-valorile?

Dar nu meritam sa avem aceasta soarta? De ce suntem oare noi, romanii, blestemati sa nu ne putem aprecia elitele, atata timp cat inca avem sansa sa ii mai avem langa noi, pe acest pamant?

Da, Doamne, sa nu se stinga Flacara, pe care Adrian Paunescu a aprins-o in sufletele noastre! Macar asa sa  spalam din pacatele celorlalti!

4 Răspunsuri to “Cu ce-am gresit noi, Doamne?”

  1. monica 5 Noiembrie 2010 la 8:37 pm #

    De la tine am aflat acum……
    Nu am cuvinte. Chiar nu am.

  2. daniela 5 Noiembrie 2010 la 8:55 pm #

    Am aflat de dimineata cu mare tristete…era de asteptat. Niciun doctor nu era decat rezervat. I-am trimis mereu Lumina in ultimele zile, cu voia Domnului, dar se pare ca El a decis sa-l ia in ceruri, sa ne vegheze de acolo spiritele, frumos slefuite prin poezia sa deosebit de sensibila . Suntem mandri de a-i fi fost contemporani…o vreme. Am devenit mai bogati sufleteste datorita lui. Am vazut o emisiune in care isi indemna studentii „sa invete, caci bogatia spirituala este singura neimpozabila”….Dumnezeu sa-l odihneasca…

  3. Ela 6 Noiembrie 2010 la 12:34 am #

    Din tot ce detinem, viata este cel mai frumos dar pe care l-am primit vreodata. Viata poetului Adrian Paunescu nu a fost una fara sa marcheze vietile miilor de tineri de pe vrema adolescentei mele, dar si a celor care mai tarziu au avut curiozitatea dar si dorinta de a citi poeziile lui. Imi aduc aminte de urmatoarele cuvinte ale unui mare intelept al omenirii care spuneau asa ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca , fa cu toata puterea ta, caci in mormant, locul unde te duci, nu este nici lucrare, nici plan, nici cunostinta, nici intelepciune” …..Adrian Paunescu a facut ceea ce stia cel mai bine, si a facut cu toata puterea lui, asta am vazut si vom revedea in momentele intime ale fiecaruia dintre noi (cei care l-am apreciat) dar si generatiile viitoare.

  4. Sorina Ivascu 7 Noiembrie 2010 la 2:00 am #

    „Cu ce-am gresit noi, Doamne, de ne iei valorile, lasandu-ne pe cap cu non-valorile?” Cu asta ai spus totul, Gabi… Ne stingem ca valoare. Mai suntem cativa care mai licarim, dar disparat si innecati sub pâcla tot mai groasa a indolentei. Lumea are nevoie de modele. Dar ce model mai avem astazi? Doliul se inteteste, din doliu pentru o persona, devine doliu pentru natiune. Murim incet…

Lasă un răspuns

