Imi este greu

7 Noi

De cand a incetat sa mai bata inima slabita a marelui poet Adrian Paunescu, ma simt pustiita si imi este greu si tot aman sa-i spun  „La adio, tu!”.

Vineri, la aflarea vestii, cu greu mi-am gasit cuvintele sa scriu cateva randuri, despre ziua de doliu a culturii romanesti. Parca am simtit ca m-am golit de cuvinte, dar in nici un caz de sentimentele sau trairile anilor ’80. Pot sustine cu tarie ca pentru mine Paunescu a fost dascalul care l-am avut, in adolescenta, la “invatamantul la distanta”.  Cu mare drag si entuziasm,  noi, generatia in blugi, ne-am lasat formati de poet si de Cenaclul Flacara. De-atunci si datorita lui, eu, Gabriela, ma declar bolnava de poezie si de muzica folk.

Le-a fost mai usor sa-si gaseasca cuvintele AdrianGabrielaCristian si Sorina. Si ceea ce eu n-am putut sa scriu au facut-o ei cu mare delicatete si recunostinta.  De aceea, afirm ca, de data aceasta, bloggerii au fost deasupra ziaristilor.

PS: Ce dreptate ai avut, Maestre, scriind ca „E pamantul tot mai greu,/ DESPARTIREA-I TOT MAI GREA” !

8 Răspunsuri to “Imi este greu”

  1. Sorina Ivascu 7 Noiembrie 2010 la 9:35 pm #

    Gabriela, tuturor ne-a fost greu sa ne gasim vorbele. In prima faza, am scris doar doua randuri, simtind ca raman muta in fata mortii celui care ne-a invatat frumosul cuvintelor, de parca moartea lui a luat cu ea si insasi slovele. Dar noi suntem cei ramasi si noi suntem cei care trebuie sa lasam dovada ca el a trecut pe aici, in aceleasi vremuri.
    Nu am putut sa urmaresc de aici nicio emisiune televizata si-mi pare rau. M-am multumit cu revistele online. Si, da, am remarcat si eu ieri, ca de aceasta data, bloggerii au reusit, intr-adevar, sa fie mai buni decat ziaristii. Cred ca e diferenta intre cuvantul platit si cuvantul simtit.
    Iti multumesc pentru articol.

  2. Geanina Lisandru 8 Noiembrie 2010 la 8:38 am #

    La mulți ani !

    Împliniri în plan personal și profesional!

    Maestrul a plecat trist, noi suntem triști, îl iubim și-i spunem: Drum bun!

  3. URANIU 8 Noiembrie 2010 la 8:55 pm #

    La multi ani!

    Adrian Paunescu este cu noi prin versuri, prin idei si simtire….

    din nefericire medicina din romanica nu a reusit mai mult…asa ca fizic nu-i mai auzim vocea si nu ne mai putem bucura de o creatie viitoare…

  4. Sorina Ivascu 9 Noiembrie 2010 la 2:13 am #

    Gabi, tarziu, dar mai bine mai tarziu decat deloc, te felicit si eu de ziua onomastica. Abia m-am adunat azi de pe drumuri..
    La multi ani cu fericire si multa putere de munca si chef de viata!
    Sanatate, ca-i mai buna decat toate…!

  5. Gabriela 9 Noiembrie 2010 la 10:01 am #

    Sesizez ca unii isi permit sa arunce cu noroi in numele lui Paunescu. Cred ca, in cazul lui, important este ce spunem noi – generatia in blugi! Si asta pentru ca ne-a fost mentor intru poezie, cant si iubire de frumos. Noi nu avem dreptul sa uitam ca ne-a dat acea gura de oxigen, care deopotriva era oaza de libertate si lectie de cultura.

  6. Cristian Lisandru 9 Noiembrie 2010 la 10:44 am #

    Timpul trece. Şi se spune că reuşeşte să şteargă urmele durerii. Atunci când este vorba despre poezie şi despre moartea unui poet, nu se poate discuta nicidecum despre ştergerea unei urme. Pentru că POETUL rămâne nemuritor, prin poezia sa. Şi vom fi cu atât mai trişti de fiecare dată când îl vom reciti… Dumnezeu să-l odihnească…

  7. Blogatu 10 Noiembrie 2010 la 1:04 pm #

    Interesant articol. In alta ordine de idei, am o propunere de colaborare pentru tine. Ma poti contacta pe adresa blogatu@gmail.com pentru detalii

Trackbacks/Pingbacks

  1. Imi este greu - Ziarul toateBlogurile.ro - 7 Noiembrie 2010

    […] Imi este greu Sun Nov 07, 2010 9:38 am De cand a incetat sa mai bata inima slabita a marelui poet Adrian Paunescu, ma simt pustiita si imi este greu si tot aman sa-i spun  “La adio, tu!”. Vineri, la aflarea vestii, cu greu mi-am gasit cuvintele sa scriu cateva randuri, despre ziua de doliu a culturii romanesti. Parca am simtit ca m-am golit de […] […]

Lasă un răspuns

