Am pierdut ce-am castigat

13 Noi

Ieri, in timp ce eu stateam linistita sprijinind usa unui medic stomatolog, iar studentu’ lu’ mama calatorea in tren, la fel de linistit, pentru ca se intorcea acasa, dupa inca o saptamana petrecuta in Regie, Cristina Bazavan anunta prin intermediul unui articol, publicat pe blogul sau, ca am castigat …. un premiu. Dar mai bine sa incep cu inceputul.

Alaltaieri am aflat, dintr-un articol scris de  Cristina, ca doreste sa ofere celor interesati 6 invitatii la concertul extraordinar Jazz in the City sustinut de Damian Draghici si prietenii sai, Diane Schuur si Eddie Daniels,  pe 12 noiembrie, orele 20.00, la Sala Palatului.  Mi-a placut gestul ei de a premia pe cei selectati cu cate o invitatie dubla. Chiar ma si gandeam cum ar fi, in anumite familii, sa spuna sotul sotiei (sau invers) ca ar vrea sa se duca la concert, dar pe motiv ca are un singur bilet, ea (el) ar cam trebui sa ramana fain frumusel acasa.  Mi-a placut si faptul ca am fost pusi in situatia sa argumentam de ce ne dorim aceste doua bilete.  In ceea ce ma priveste, am raspuns simplu, dar sincer, ca „Le-as fi vrut, ca sa-i fac o bucurie fiului meu. Si argumentele le am in acest articol.”

Bineinteles ca pe 12 noiembrie, nu am plecat in oras pana nu am verificat, pe la ora pranzului, blogul Cristinei, dar nu am sesizat vreun anunt cu privire la cei selectati sa primeasca biletele dorite.  Anterior castigasem, intr-o situatie similara, un CD, fiind anuntata de premiu direct pe blog, printr-un simplu comentariu. De aceea, banuind ca asa procedase si Cristina, nu mai speram sa ma numar printre fericitii castigatori.

Dupa ce m-am intors din oras si Andrei a ajuns acasa, am aflat, deschizandu-mi laptopul, de nesperatul premiu.  Am citit o data si inca o data si nu-mi venea sa cred. Era ora 17, iar concertul incepea peste trei ore.  Dintr-o data mi-am dorit sa reusesc sa-l teleportez macar pe Andrei din Pitesti inapoi la Bucuresti, asa fel incat sa nu piarda acest concert extraordinar.  Dar cum in realitate lucrurile nu se intampla ca in filmele SF, am ramas numai cu speranta ca macar pe viitor o sa reusesc sa-i fac o astfel de bucurie.

Mi s-a parut corect sa anunt ca nu mai putem ajunge, timpul nefiindu-ne aliat in situatia data. Cristina intuind amaraciunea fiului meu, mi-a transmis cu delicatete, printr-un comentariu, ca voi fi beneficiara unui premiu de consolare.  Asa ca voi fi in continuare cu ochii pe blogul ei.

Morala intamplarii: Ce pierzi intr-o parte, poti sa castigi intr-alta.

// 5) { sendMessage(„gtbTranslateLibReady”, {„gtbTranslateError” : true}); return; } setTimeout(checkLibReady, 100);}gtbTranslateOnElementLoaded = function () { lib = google.translate.TranslateService({}); sendMessage(„{EVT_LOADED}”, {}, []); var data = document.getElementById(„gtbTranslateElementCode”); data.addEventListener(„gtbTranslate”, onTranslateRequest, true); data.addEventListener(„gtbTranslateCheckReady”, onCheckReady, true); data.addEventListener(„gtbTranslateRevert”, onRevert, true); checkLibReady();};function onCheckReady() { var ready = lib.isAvailable(); sendMessage(„gtbTranslateLibReady”, {„gtbTranslateError” : !ready});}function onTranslateRequest() { var data = document.getElementById(„gtbTranslateElementCode”); var orig = data.getAttribute(„gtbOriginalLang”); var target = data.getAttribute(„gtbTargetLang”); lib.translatePage(orig, target, onProgress);}function onProgress(progress, opt_finished, opt_error) { sendMessage(„gtbTranslateOnProgress”, {„gtbTranslateProgress” : progress, „gtbTranslateFinished” : opt_finished, „gtbTranslateError” : opt_error});}function onRevert() { lib.restore();}})(); (function(){var d=window,e=document;function f(b){var a=e.getElementsByTagName(„head”)[0];a||(a=e.body.parentNode.appendChild(e.createElement(„head”)));a.appendChild(b)}function _loadJs(b){var a=e.createElement(„script”);a.type=”text/javascript”;a.charset=”UTF-8″;a.src=b;f(a)}function _loadCss(b){var a=e.createElement(„link”);a.type=”text/css”;a.rel=”stylesheet”;a.charset=”UTF-8″;a.href=b;f(a)}function _isNS(b){b=b.split(„.”);for(var a=d,c=0;c<b.length;++c)if(!(a=a[b[c]]))return false;return true}
function _setupNS(b){b=b.split(".");for(var a=d,c=0;c

13 Răspunsuri to “Am pierdut ce-am castigat”

  1. incertitudini 13 Noiembrie 2010 la 10:51 pm #

    Da, parcă și eu simt tristețe..
    Cine știe, poate că altădată va fi altfel!

  2. Adrian 14 Noiembrie 2010 la 10:30 am #

    Nu este vina ta, pentru ca asta ne este soarta din istorie, trebuie sa facem sacrificii pentru a avea impliniri. A se vedea cazul „Mesterul Manole”.

  3. ileana 14 Noiembrie 2010 la 11:38 am #

    Imi pare tare rau pentru voi doi -MARI INDRAGOSTITI DE MUZICA.!
    Partea plina a paharului este ca sansa a inceput sa va surada.

  4. Sanda Nedelcu 14 Noiembrie 2010 la 1:47 pm #

    Sunt de acord cu „Morala intamplarii”

  5. Crista 14 Noiembrie 2010 la 8:00 pm #

    Il poti vedea in seara aceasta pe Damian Draghici la „Sinteza zilei”. Eu abia astet!

  6. Lora 14 Noiembrie 2010 la 8:14 pm #

    Intr-adevar pacat, dar nu-i nimic in viata nu pierzi niciodata daca incerci sa vezi si partea pozitiva a lucrurilor.
    Si dintr-un esec poti avea castiguri!!!

  7. Gabriela 14 Noiembrie 2010 la 9:42 pm #

    # Crista – Multumesc pentru informatie! Noroc cu tine, pentru ca nu stiam ca este invitat la Sinteza zilei.
    Seara buna tuturor si nu uitati sa ganditi pozitiv!

  8. Sorina Ivascu 15 Noiembrie 2010 la 12:07 pm #

    Da, Gabriela, asa este. Niciodata nu stii ce surprize sunt la urmatorul colt de… viata…

    O saptamana frumoasa iti doresc!

  9. Teo Negura 16 Noiembrie 2010 la 6:26 pm #

    Salutare, uite ca am ajuns pe aici, cum am promis🙂 E pacat pentru ocazia pierduta, dar eu sunt mai putin indulgent cu cea care ar fi trebuit sa-ti ofere premiul, mi se pare ca o mare parte din vina ii apartine😀 In sfarsit, asta nu mai schimba nimic, nu-ti ramane decat sa speri ca se va mai ivi ocazia🙂

  10. Carmen Negoita 16 Noiembrie 2010 la 10:00 pm #

    Poate data viitoare premiul va ajunge la timp ca să te poţi bucura de el.🙂 Sau… cine ştie… poate vei avea ocazia să mergi cu fiul tău la acel concert. Oricum toate surprizele plăcute sunt întotdeauna binevenite. În mod sigur se vor mai ivi şi altele.🙂 Seară frumoasă să ai!

  11. Gabriela Elena 17 Noiembrie 2010 la 3:35 pm #

    Chiar mi-a parut rau ca nu s-a putut bucura nimeni din familie de rodul muncii tale. 😦

    Sa fim noi sanatoase cate concursuri vor mai fi…
    Vezi cate incurajari ai primit? 😉

Trackbacks/Pingbacks

  1. Am pierdut ce-am castigat - Ziarul toateBlogurile.ro - 13 Noiembrie 2010

    […] Am pierdut ce-am castigat Sat Nov 13, 2010 21:18 pm Ieri, in timp ce eu stateam linistita sprijinind usa unui medic stomatolog, iar studentu’ lu’ mama calatorea in tren, la fel de linistit, pentru ca se intorcea acasa, dupa inca o saptamana petrecuta in Regie, Cristina Bazavan anunta prin intermediul unui articol, publicat pe blogul sau, ca am castigat …. un premiu. Dar mai bine […] […]

  2. Cine moare? « Gabriela Elena - 17 Noiembrie 2010

    […] Pablo […]

Lasă un răspuns

