Un cadou, la ceas de seara

22 Noi

De ceva vreme,  ma tot gandeam sa le daruiesc si eu un cadou celor care nu uita sa ma viziteze si care, trebuie sa recunosc,  nu vin cu mana goala, ci aduc cu ei si comentarii, exact cum se poarta pe la … bloguri mai mari.  Impinsa de aceste ganduri, am tot cautat  ceva,  asa mai special ca pentru ei, si uite ce am gasit pe YouTube.  Dupa ce am vizionat  filmuletul pe care doresc sa le ofer, mi-am spus ca daca unii au momente cand nu stiu ce sa faca cu mainile, altii reusesc sa faca arta din miscarile mainilor lor. Dar mai bine sa las imaginile sa va convinga de cat de bine dansa Maurice Bejart.

22 Răspunsuri to “Un cadou, la ceas de seara”

  1. alex mazilu 23 Noiembrie 2010 la 9:31 am #

    Superb !😉

  2. ileana 23 Noiembrie 2010 la 1:02 pm #

    Categoric majoritatea dintre noi nu pot ajunge la o asemenea performanta utilizand mainile . Dar altii dintre noi pot utiliza macar mintea pentru un alt tip de performanta Si cand esti ghidat numai catre a face rau cel fel de lipsuri ale mintii ai , sau mai ai minte ?

  3. Cristian Dima 23 Noiembrie 2010 la 3:48 pm #

    Ochii şi mâinile sunt cele care pot exprima cu adevărat sentimente. Sunt cele mai expresive componente ale noastre. Dansul acestui tânăr pe Bolero-ul lui Ravel este fascinant…

  4. Mirela 23 Noiembrie 2010 la 5:01 pm #

    Numele lui Maurice Bejart e legat, în mintea și inima mea, de Maia Pliseţkaia și al lor Bolero. Maurice Bejart, considerat creatorul baletului modern, cu al său Ballet du XXe Siecle, cred ca e mai mult decât atât, e creatorul unei imagini-sentiment, care trece dincolo de văz, mergând în sufletul priviorului și rămânând acolo.
    Frumos cadou! O seara la fel de frumoasă!

  5. Mirela 23 Noiembrie 2010 la 5:02 pm #

    P.S. Cred că mi-a intrat un comentariu la spam.🙂

  6. cati 23 Noiembrie 2010 la 6:48 pm #

    Extraordinar de frumos! Pai daca stiam ca e cu daruri , nu veneam eu mai demult la tine!🙂

  7. simona p 23 Noiembrie 2010 la 7:33 pm #

    mai mult decat incantare…minunat:)
    multumesc pentru acest dar:)….apropo…eu nu ma pricep la cantat dar am cochetat cu dansul…iar pe aceasta melodie am avut un sincron…odata…demult…in liceu:) numai amintiri frumoase imi aduce darul tau:)

  8. Carmen Negoita 23 Noiembrie 2010 la 7:48 pm #

    Frumos cadou ne-ai pregătit, Gabriela.🙂 În cazul acesta mai vin şi mâine şi poimâine.

  9. Gabriela Elena 23 Noiembrie 2010 la 8:59 pm #

    Si trupul nostru poate vorbi, mainile, palmele, privirea. Suntem creati de Dumnezeu cu multe talente frumoase.
    Ravel a scris aceasta frumoasa bucata muzicala „Bolero”, Maurice Bejart ne-a impresionat prin dansul sau, iar tu, Gabriela prin faptul ca te-ai gandit la noi sa ne daruiesti ceva atat de frumos.
    Iti multumim! 😀

  10. Dorina 23 Noiembrie 2010 la 9:06 pm #

    Foarte frumos..
    Forta si gratie..

  11. Gabriela 23 Noiembrie 2010 la 9:10 pm #

    # Alex – Ma bucur ca ti-a placut. Te mai astept, dar nu promit ca si cu daruri.
    # Cristian – Din pacate acest „tanar” dansator si coregraf francez a murit acum trei ani la varsta de 80 de ani.
    # Mirela – Inteleg din comentariul tau ca ti-a placut cadoul pe care vi l-am pregatit.
    # Cati – Tu vino si mai vad eu ce daruri … culturale mai gasesc.
    # Simona – Ma bucur ca ti-am trezit amintiri frumoase.
    # Carmen – Oau! Nu cumva v-am invatat cu narav? Cu tot riscul, te astept cu drag!
    # Gabriela Elena – Pe mine m-a impresionat intr-atat incat am simtit nevoia sa mai vad inca o data acest filmulet.

  12. Teo Negura 24 Noiembrie 2010 la 10:22 am #

    E foarte, foarte frumos, iti multumesc, m-a rapit, cred ca e cuvantul cel mai potrivit🙂 Eu as veni mai des pe-aici, ca ma simt bine, insa timpul asta… uffff!🙂

  13. Carmen Negoita 24 Noiembrie 2010 la 10:50 pm #

    Fie că mă înveţi cu nărav sau nu, oricum îţi voi trece pragul.🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 43) « Blogul lui Teo Negură - 23 Noiembrie 2010

    […] Doar cuvinte, Erase Rewind, Flavius, Florin, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin Usca, […]

  2. La mulţi ani, Teo Negură! « Cristian Dima - 23 Noiembrie 2010

    […] Doar cuvinte, Erase Rewind, Flavius, Florin, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin Usca, […]

  3. Fara aripi (prima parte) « Gabriela Elena - 23 Noiembrie 2010

    […] Primul zbor […]

  4. Căldura trupului « Cristian Dima - 24 Noiembrie 2010

    […] Doar cuvinte, Erase Rewind, Flavius, Florin, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin Usca, […]

  5. Fara aripi (a doua parte) « Gabriela Elena - 24 Noiembrie 2010

    […] tau e mai aproape decat a fost vreodata. Iata ca orizontul doreste sa se inece in tine. Mai trebuie doar sa sorbi infinitul si apoi sa alergi inspre […]

  6. Năbădăiosu şi aspiratorul « Cristian Dima - 25 Noiembrie 2010

    […] Doar cuvinte, Erase Rewind, Flavius, Florin, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin Usca, […]

  7. La radio « Blogul lui Teo Negură - 25 Noiembrie 2010

    […] Doar cuvinte, Erase Rewind, Flavius, Florin, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin Usca, […]

  8. Poveste de vis (15) « Blogul lui Teo Negură - 27 Noiembrie 2010

    […] Doza de poezie, Erase Rewind, Flavius, Florin, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin Usca, […]

  9. Caută-mă tu « Cristian Dima - 28 Noiembrie 2010

    […] Erase Rewind, Flavius, Florin, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, Geanina, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, […]

Lasă un răspuns

