Seara de folk (2)

25 Noi

Ma imaginez cu treizeci de ani in urma, asteptand cu urechea lipita de radio emisiunea realizata si inchinata de Paunescu muzicii si poeziei, in fiecare seara de joi.  In preajma orei 21,  verific daca sunt pe aceeasi lungime de unda cu poetul si, lucru extrem de important, daca am in radiocasetofon caseta pregatita pentru inregistrarea cantecelor folk lansate in Cenaclul Flacara. Ma simt ca in transa, in acest ritual al asteptarii.

Biata caseta! Hmmm,  ma intreb cat i-o mai rezista banda inregistrata deja de cateva ori. Dar pana sa se deterioreze si, eventual, sa se rupa banda casetei AGFA, cumparata la un pret piperat de la consignatia din oras, reusesc sa „capturez” cantece dupa cantece. Nu-i asa ca v-am facut curiosi? Cu siguranta va intrebati ce bijuterii muzicale mai am pe caseta cu amintiri.

Daca saptamana trecuta am ascultat impreuna pe Dan Andrei Aldea, atunci va las pe mana si mai ales cu vocea tot a unui veteran a genului …

Asa ca ii invit pe Alex, Andrei, Carmen, Cati, Cristian, Gabriela Elena, Geanina, Gina, Mirela, Sorina, Teo, Zina si multi altii sa fredoneze acest cantec impreuna cu mine. Si ca sa fie reciprocitate, oare voi ce cantec v-ati dori sa cantam in aceasta seara?

25 răspunsuri to “Seara de folk (2)”

  1. Zina 25 Noiembrie 2010 la 6:39 pm #

    Mi-ar fi placut sa audiem impreuna „Zbor de cocori” al lui Dan Andrei Aldea…Pe YouTube nu e 😦

  2. Andrei Neagu 25 Noiembrie 2010 la 7:05 pm #

    Mi-e dor de piesa cu „Om bun deschide-ne poarta” …

  3. Teo Negura 25 Noiembrie 2010 la 7:05 pm #

    Ce frumos cantec, chiar mi-era dor de el, Gabriela, ma bucur mult ca ni l-ai impartasit, readucandu-l parca la viata 🙂
    Nu stiu, eu ma gandeam ca as canta Alifantis, „Ce bine ca esti…”, cu gandul la Ea, desigur 🙂

  4. Carmen Negoita 25 Noiembrie 2010 la 9:10 pm #

    Aş asculta Alifantis cu Piaţa Romană nr 9. Îmi aminteşte foarte mult de anii studenţiei. 🙂

  5. Sorina Ivascu 25 Noiembrie 2010 la 9:14 pm #

    Gabita, asta e singura seara din an, in care-mi doresc sa ascult „La multi ani!”…

    O seara frumoasa iti doresc!

  6. monica 25 Noiembrie 2010 la 9:22 pm #

    Piesa asta a fost una dintre obsesiile adolescentei mele…..Tu stii ca eu am obsesii, nu?! Si din nou imi aduc aminte de prieteni, de munte si de foc Iar eu iti trimit drept raspuns o alta mare obsesie de-a…….multora, cred
    Va imbratisez
    Dor de tine
    Imediat si melodia…..

  7. monica 25 Noiembrie 2010 la 9:25 pm #


    aceasta este…..
    pe mine ma rascoleste pur si simplu….

  8. Adrian 26 Noiembrie 2010 la 2:22 am #

    L-am vazut si ascultat pe Doru Stanculescu, acompaniat la flaut de Sorin Minghiat, intr-un concert folk la teatrul Davila, la inceputuri. Acest cantec a fost si pe coloana sonora a filmului „La portile albastre ale orasului”. Ramane de referinta.

  9. Cristian Dima 26 Noiembrie 2010 la 2:43 am #

    Superb! Îmi place foarte mult Doru Stănculescu. „Fără petale” e preferata mea pe care ades o cânt alături de un bun prieten. Ai, hai ştiu să o cânt şi de unul singur 😀

  10. fata din vis 26 Noiembrie 2010 la 9:16 pm #

    🙂 frumoasa piesa aceasta. Am cantat-o de multe ori, pe vremuri. Imi mai aduc aminte cate o pisea de la Cenaclul si il sun pe un coleg de la televiziune. Ii fredonez piesa la telefon si il omor cu intrebari de genul: „o stii?” sau „cine o canta?” Nu se supara. Ii place si lui muzica folk.

  11. Zamfir 27 Noiembrie 2010 la 3:20 am #

    Off topic:
    Vă informez că blogul http://zanfirpop.blogspot.com este fals, deschis şi întreţinut de neoameni revoltaţi de faptul că nu mă sfiesc să spun adevărul.
    Blogul preia elemente de pe adevăratul meu blog: http://zam-fir.blogspot.com/2010/11/mare-ti-i-gradina-cu-nemernici-doamne.html utilizîndu-mi în fals numele, fotografia, conţinut, afectându-mi grav imaginea publică.
    Dacă vă repugnă astfel de metode, vă rog, ajutaţi-mă să aflu IP-ul de unde a fost creat şi de unde se scrie pe el.
    Vă mulţumesc în numele unei blogosfere curate!

  12. aA 29 Noiembrie 2010 la 10:23 am #

    ai reusit sa ma faci sa uit partea urata a „cenaclului” si sa-mi amintesc perioada din liceu cand fredonam. piesa aceasta mi-a venit in minte acum:

    iti multumesc!

  13. sof 30 Noiembrie 2010 la 11:27 am #

    misto!

  14. URANIU 4 Decembrie 2010 la 8:55 pm #

    …pentru ca merita sa fie ascultat….

  15. Devo 22 Iulie 2011 la 10:57 pm #

    Melodia asta o pot fredona si fara boxe.
    Maine seara am sa o asez pe portativ.
    Noaptea buna,.Gabriele.Multumesc pt liniste.: )

Trackbacks/Pingbacks

  1. PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 26 Noiembrie 2010

    […] Lisandru, Dan din Maramureş, Doina Popescu, Flavius Obeadă, Gabriela Elena, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Ioan Usca, Melami, Mirela Pete, Paul Gabor, Se-cret, Simion […]

  2. Pui de pasare colibri salvat « Gabriela Elena - 27 Noiembrie 2010

    […] toti prietenii blogului meu, cu drag, un cliseu din viata reala ce misca inimi, aduce zambet nevinovat in […]

  3. PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (4) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 28 Noiembrie 2010

    […] Dan din Maramureş, Doina Popescu, Flavius Obeadă, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Ioan Usca, Melami, Mirela Pete, Paul Gabor, Se-cret, Simion […]

  4. DACĂ E DUMINICĂ, E… FOLK (34) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 28 Noiembrie 2010

    […] Dan din Maramureş, Doina Popescu, Flavius Obeadă, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Ioan Usca, Melami, Mirela Pete, Paul Gabor, Se-cret, Simion […]

  5. PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (5) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 29 Noiembrie 2010

    […] Dan din Maramureş, Doina Popescu, Flavius Obeadă, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Ioan Usca, Melami, Mirela Pete, Paul Gabor, Se-cret, Simion […]

  6. BRAŞOV – FÂNTÂNA ARTEZIANĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 30 Noiembrie 2010

    […] Dan din Maramureş, Doina Popescu, Flavius Obeadă, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Ioan Usca, Melami, Mirela Pete, Paul Gabor, Se-cret, Simion […]

  7. Trafic cu Hituri (runda 44) « Blogul lui Teo Negură - 30 Noiembrie 2010

    […] Erase Rewind, Flavius, Florin, Florin Morosan, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin Usca, Keltoi […]

  8. Gladiatorii secolului XXI « Gabriela Elena - 30 Noiembrie 2010

    […] Calin Hera, Calypso, Camely, Carmen Negoita, Cristian Dima, Cristian Lisandru, EO, Gabi- g1b2i3, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gabriela- Fata din vis, Geanina Lisandru, George Valah, Ioan Usca, Melami, […]

  9. Gelos pe dor « Cristian Dima - 30 Noiembrie 2010

    […] Rewind, Flavius, Florin,Florin Morosan, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin […]

  10. PANORAMĂ DE LA CETATEA BRAŞOVULUI (3) « Blogul lui CARMEN - 31 Ianuarie 2011

    […] Lisandru, Dan din Maramureş, Doina Popescu, Flavius Obeadă, Gabriela Elena, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Ioan Usca, Melami, Mirela Pete, Paul Gabor, Se-cret, Simion […]

Lasă un răspuns

