Sunt tanar, mama!

30 Noi

Cei apropiati stiu ca astazi este o zi speciala pentru mine. Deja, de dimineata, de la ora 8 am raspuns primelor apeluri telefonice si mail-uri, multumind pentru urarile primite cu ocazia zilei onomastice a fiului meu Andrei.

Celor care nu au uitat, nu pot sa le spun decat ca Dumnezeu a fost bun cu mine si mi-a oferit sansa sa am un fiu sanatos la minte si la trup si cu un suflet sensibil, ca de artist. Nu stiu de  ce, dar astazi, de cum m-am trezit, mi-au revenit in minte niste amintiri dragi cu Andrei, cel de acum doi, trei ani, care imi recita cand si cand poezia  „Sunt tanar, Doamna!”,  imitandu-l destul de bine pe Pittis.

Este mare lucru daca in viata, indiferent de varsta biologica pe care o ai si de greutatile inerente ale vietii, te simti tanar. Asa ca,  astazi de ziua lui, imi doresc ca peste ani sa-l aud spunandu-mi … Sunt tanar, mama!

30 Răspunsuri to “Sunt tanar, mama!”

  1. Dorina 30 Noiembrie 2010 la 12:12 pm #

    La Multi Ani!
    Sa va traiasca fiul si sa va bucurati de tinerete impreuna cu el multa vreme de acum inainte..

  2. Sanda Nedelcu 30 Noiembrie 2010 la 12:13 pm #

    ” LA MULTI ANI !” pentru ANDREI, sa fie sanatos, sa te bucure mereu.

  3. dragos 30 Noiembrie 2010 la 12:29 pm #

    Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

  4. ileana 30 Noiembrie 2010 la 12:45 pm #

    Andrei va fi mereu tanar pentru ca seamana cu tine, Gabi. Ar trebui sa recapitulati parcursul relatiei voastre din ultimii ani si o sa constati cat de mult ai evoluat tocmai tu, ca mama.Tinerii educati, de varsta lui, evolueaza oricum intr-un sens solid al cavantului. Important este ca tu ai reusit sa te sincronizezi cu el.

  5. incertitudini 30 Noiembrie 2010 la 1:13 pm #

    La mulți ani, deopotrivă lui și mamei!!
    Să fiți fericită! Și mereu tineri!
    p.s. și eu ”îmi fac lecțiile” de mamă, după ceasul interior al meu, dar, mai ales, al fiilor mei!

    Sfântul Andrei se mai numește ”cap de iarnă”. Astăzi se pune grâu la încolțit, se umezește zilnic, până în seara de Anul nou!
    Să aveți ani roditori!!!

  6. Lora 30 Noiembrie 2010 la 2:02 pm #

    La multi ani, minunatului d-voastra fiu!
    Sunt convinsa ca dorinta de a vi se spune peste ani” Sunt tanar, mama!” nu este in van. Andrei este artist, in sufletul lui ramana vesnic tanar indiferent de anii ce trec peste trup!

    Multa fericire si mult noroc la examenele vietii, sub auspiciile unui profesor intim – mama!

  7. cati 30 Noiembrie 2010 la 2:06 pm #

    La multi ani Andrei! Sa ai parte de multe bucurii si impliniri.
    Gabriela, sa iti traisca baiatul si sa aveti o zi minunata!

  8. fata din vis 30 Noiembrie 2010 la 5:24 pm #

    La multi ani, fiului tau! Sa fie mereu tanar si frumos, sanatos la minte si la trup, cu suflet delicat de artist.

  9. Geocer 30 Noiembrie 2010 la 5:49 pm #

    Sa-ti traiasca.
    Si pe baiatul meu il cheama tot Andrei.

  10. Carmen Negoita 30 Noiembrie 2010 la 6:24 pm #

    LA MULŢI, MULŢI ANI! Să-ţi trăiască fiul şi să te bucuri de el. Să aveţi amândoi o zi cât mai frumoasă!

  11. Teo Negura 30 Noiembrie 2010 la 7:24 pm #

    La multi ani lui Andrei, Gabriela, e un norocos, are o mama care-l iubeste tare mult🙂 Probabil insa ca asa sunt toate mamele🙂
    Te felicit pentru inspiratia de a-l fi ales pe Mot😉

  12. Mirela Toma 30 Noiembrie 2010 la 9:25 pm #

    Multi ani, cu bucurii si impliniri pentru Andrei si pentru minunata lui mama!

  13. Sorina Ivascu 30 Noiembrie 2010 la 10:06 pm #

    Sa-ti traiasca fiul, Gabriela si sa te bucuri de el multi ani de acum inainte! Multa sanatate amandurora!

  14. daniela 30 Noiembrie 2010 la 10:55 pm #

    La multi ani fericiti si luminosi pentru Andrei si pentru tine, mamica lui !!!

  15. altcersenin 1 Decembrie 2010 la 5:00 am #

    La multi ani, fericiti si tineri sa fiti cu sufletul inflorit !

  16. Zina 1 Decembrie 2010 la 9:11 am #

    Urarea mea pentru Andrei, aici http://www.lecturirecenzate.ro/2010/11/30/de-sfantul-andrei/ !
    La Multi Ani de ziua Romaniei !

  17. Pescarusul 1 Decembrie 2010 la 12:39 pm #

    La multi ani pentru Andrei !😛 Sa-l iubeasca viata !😛
    Si daca tot am trecut pe la tine azi, de 1 decembrie, am sa-ti urez un „La multi ani, romane!” si o iarna calduroasa. La multi ani !🙂

  18. Cristian Lisandru 1 Decembrie 2010 la 12:55 pm #

    La mulţi ani, să vă trăiască şi să aibă parte numai de bucurii! Gânduri bune!

  19. murarudumitru 6 Ianuarie 2011 la 6:53 pm #

    sa va traiasca si la multi ani si 2011 sa va aduca tot cea ce va doriti

  20. Bio Cosmetice Naturale 12 Ianuarie 2011 la 7:46 pm #

    Trebuie sa recunosc ca mi-a placut postul..cu toate ca am ajuns aici din greseala🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Sunt tanar, mama! - Ziarul toateBlogurile.ro - 30 Noiembrie 2010

    […] Sunt tanar, mama! Tue Nov 30, 2010 10:49 am Cei apropiati stiu ca astazi este o zi speciala pentru mine. Deja, de dimineata, de la ora 8 am raspuns primelor apeluri telefonice si mail-uri, multumind pentru urarile primite cu ocazia zilei onomastice a fiului meu Andrei. Celor care nu au uitat, nu pot sa le spun decat ca Dumnezeu a fost bun cu mine si […] […]

  2. Invitatie: Antologia gafelor « - 1 Decembrie 2010

    […] prieteni, luna decembrie incepe cu suprize si cum noua, celor care scriem in spatiul virtual, ne place competitia si scrisul, m-am gandit sa va […]

  3. VISUL UNEI NOPŢI DE IARNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 1 Decembrie 2010

    […] Doina Popescu, Flavius Obeadă, FloUngureanu, G1b2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Green Eyes, Ioan Usca, Lady A, Laura Driha, Lee Dee, Lora, Lu, […]

  4. Deviza-i libertate și scopul ei preasfânt « Gabriela Elena - 1 Decembrie 2010

    […] Cine e “modelul“? […]

  5. LUMI PARALELE (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 2 Decembrie 2010

    […] Doina Popescu, Flavius Obeadă, FloUngureanu, G1b2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Green Eyes, Ioan Usca, Lady A, Laura Driha, Lee Dee, Lora, Lu, […]

  6. Năbădăiosu` şi jucuriile « Cristian Dima - 2 Decembrie 2010

    […] Rewind, Flavius, Florin,Florin Morosan, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin […]

  7. Un viciu rar « Blogul lui Teo Negură - 2 Decembrie 2010

    […] Rewind, Flavius, Florin,Florin Morosan, Flory, Fosile, Gabitu, Gabriela Elena, Gabi Ilies, Gabi Neagu, Gabi Savitsky, George, Giana, G1B2I3, Hai ca se poate, Hai la plimbare, Ioan Sorin […]

  8. Viata vazuta din unghi drept « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte - 2 Decembrie 2010

    […] Astazi vi-i prezint pe Stefanut si pe Zolty. […]

  9. LUMI PARALELE (2) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 3 Decembrie 2010

    […] Doina Popescu, Flavius Obeadă, FloUngureanu, G1b2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Green Eyes, Ioan Usca, Lady A, Laura Driha, Lee Dee, Lora, Lu, […]

  10. VIS ALB DE NICĂIERI « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI - 10 Decembrie 2010

    […] Doina Popescu, Flavius Obeadă, FloUngureanu, G1b2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Geanina Lisandru, Georgiana Mocanu, Green Eyes, Ioan Usca, Lady A, Laura Driha, Lee Dee, Lora, Lu, […]

Lasă un răspuns

