Seara de folk (7)

6 Ian

Astazi, intamplator, a fost multa tacere in jurul meu si, fara sa-mi explic de ce, chiar tanjeam dupa ea … Si asta pentru ca nu o percep ca pe ceva apasator, ci ca pe ceva care ma invaluie linistitor. Nu a sunat nici soneria de la usa, nici telefonul si nici de claxoane pe strada nu prea am avut parte, in calitate de sofer. Nimic din toate acestea nu m-au „lansat”, mai mult nevrand, in rolul de interlocutor. Inclusiv cei din jurul meu parca imi vorbeau pe un ton soptit, neimbiindu-ma la dialog, si, astfel, nu a existat pericolul  sa ies prea curand din transa de … tacere. Ma gandesc ca n-ar fi prima data cand, dupa febra sarbatorilor de iarna, folosesc tacerea si linistea indusa ca pe o supapa.

Starea aceasta m-a dus cu gandul la un cantec pe care il indrageam in studentie. Oare cum erau versurile?

„Niciodată nu ştiu, niciodată nu ştiu
Ce ascunzi când taci

Victor Socaciu – Cand tu taci
http://embed.trilulilu.ro/audio/sisiphe/768d9c275fb248.swf

Si, daca ar fi sa-l citez pe poet, oare tu, cititorule, ce ascunzi cand simti nevoia sa taci?

In plus, le multumesc prietenilor mei din blogosfera, Adela Onete, Altcersenin, Andrei, Aurora Georgescu, Carmen, Carmen Negoita, Cati Lupascu, Cristian Dima, Cristian Lisandru,  Ela, Gabriela Elena, Gabriela Ilies, Geanina Lisandru,  Geocer, Gina, Grapefruits, G1b2i3Redsky2010, Sorina Ivascu, Teo Negura si  Zina, ca nu s-au dezis de mine si pentru ca, in plus, mi-au respectat nevoia de tacere din ultima vreme.

8 răspunsuri to “Seara de folk (7)”

  1. Zina 7 Ianuarie 2011 la 11:03 am #

    Nu văd de ce m-aş fi dezis de tine…
    Când simt nevoia să tac e de rău, fiindcă atunci sunt supărată de ceva sau pe cineva. Dar mi se întâmplă rar 😀

  2. VirtualKid 8 Ianuarie 2011 la 10:37 am #

    Ascund, mai ales, dorintele care nu s-au implinit.

  3. Grapefruits 8 Ianuarie 2011 la 3:49 pm #

    Aseara am ascultat melodia asta- deşi de obicei ascult alt gen muzical. Am pus-o şi pe Facebook. Mi-a plăcut atât de mult, e pe lista de preferate-
    Îţi mulţumesc

  4. Geanina Lisandru 8 Ianuarie 2011 la 6:27 pm #

    Când tac vreau să fiu doar eu şi gândurile mele. Atunci este momentul în care mă detaşez de tot ce este în jurul meu. <îmi pun întrebări, caut răspunsuri, îmi adun gândurile, le împrietenesc, încerc o comunicare reală cu mine însămi.

    Îmi place să mi se respecte aceste momente de intimitate, aşa cum procedez şi eu cu cei din preajma mea.

    Consider că este o formă de respect pentru cel de lângă noi, pentru fiinţa noastră.

    Seară faină!

  5. URANIU 9 Ianuarie 2011 la 10:17 pm #

    ….tac pentru ca stiu sa ascult….

  6. Carmen Negoita 10 Ianuarie 2011 la 5:56 pm #

    Frumoasă alegere. Şi tăcerea este bună… ne mai punem ordine în gânduri, ne mai gândim la noi, mai reflectâm la una, la alta.

  7. cati 11 Ianuarie 2011 la 4:08 pm #

    Cand tac, de fapt stau de vorba cu mine. Ma iscodesc si ma caut pana in strafundul sufletului. Si acolo, cateodata, tot tacere gasesc.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ne naştem şi murim singuri? | Noaptebunacopii's Blog - 10 Ianuarie 2011

    […] naştem singuri, murim singuri. Aparent, trăim împreună.” Am citit această zicere cândva, nu mai ştiu unde şi nici […]

Lasă un răspuns

