Din recomandarile fiului meu

11 Ian

Dupa cum aminteam intr-un articol, scris in toamna anului trecut, Andrei are grija, cand si cand, sa-mi recomande  anumite piese muzicale sau anumiti interpreti, care, de multe ori,  constat ca sunt pe gustul meu.  Mai nou, si cate un film sau cate un filmulet se afla pe lista pe care mi-o furnizeaza in mod special.


Asa s-a intamplat si acum catva timp cand mi-a sugerat sa vizionez acest filmulet, pe care, recunosc, l-am perceput ca pe un dar virtual din partea sa. Daca v-a placut, o sa constat, ulterior, din comentariile voastre.

10 răspunsuri to “Din recomandarile fiului meu”

  1. CARMEN 11 Ianuarie 2011 la 10:09 pm #

    Ce bine când are Mama asa un consilier informat! 😉

  2. incertitudini 11 Ianuarie 2011 la 10:22 pm #

    Cui nu i-ar plăcea?
    Felicitări pentru relația cu fiul tău!

  3. Ionut 11 Ianuarie 2011 la 10:26 pm #

    Filmuletul asta imi aduce aminte de un alt clip asemanator

    Daca tot e de plans sa plangem pana la capat 🙂

  4. Zina 12 Ianuarie 2011 la 7:54 am #

    Deşi în titlu e vorba de plăceri, mie filmuleţul ăsta mi-a umplut inima de tristeţe…Asta nu înseamnă că nu mi-a plăcut, dimpotrivă.

  5. aA 12 Ianuarie 2011 la 10:41 am #

    wow, ce final surprinzator!!!
    pe mine m-a facut sa realizez ca sunt norocoasa. ca poate nu am o serie din bucuriile prezentate in clip si pe care le-as dori, dar pot sa vad… si asta conteaza enorm. iti multumesc!

  6. Cristian Dima 13 Ianuarie 2011 la 2:00 am #

    Am vazut acest film cu ceva timp în urmă şi m’a mişcat foarte tare….

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ce să-i facem vrăjitoarei celei rele? « Un blog cu năbădăi - 13 Ianuarie 2011

    […] Matei, Florin Moroşan, Flory, Gabi123, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, EO, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gând licitat,George Valah,  Giana, Geanina, Haicăsepoate, Hai la […]

  2. Vis de petală « Cristian Dima - 13 Ianuarie 2011

    […] Matei, Florin Moroşan, Flory, Gabi123, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, EO, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gând licitat,George Valah,  Giana, Geanina, Haicăsepoate, Hai la […]

  3. O poză şi o frază « Cristian Dima - 16 Ianuarie 2011

    […] Matei, Florin Moroşan, Flory, Gabi123, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, EO, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gând licitat,George Valah,  Giana, Geanina, Haicăsepoate, Hai la […]

Lasă un răspuns

