A protesta sau a nu protesta, aceasta este intrebarea

14 Ian

12 răspunsuri to “A protesta sau a nu protesta, aceasta este intrebarea”

  1. Zina 15 Ianuarie 2011 la 10:33 am #

    Nu cred ca asta e întrebarea.Părerea mea este că întrebarea „Cum protestăm?” e mai potrivită. Astea sunt nişte copilării.

  2. Gabriela 15 Ianuarie 2011 la 10:44 am #

    # Zina – Nu intamplator am incadrat aceasta caricatura in categoria Rasu’ plansu’. Dupa parerea mea efectul acestui protest va fi foarte mic. Mai mult, pana sa deprindem noi romanii sa protestam inteligent, trebuie mai intai sa invatam sa fim uniti.

  3. Lora 15 Ianuarie 2011 la 2:40 pm #

    Romanii sa protesteze?!
    Ei nu stiu ce vor, asta e mai grav, cum vor, cand vor! Mai bine ne lamentam…, „iar cei din fruntea tarii” s-au obisnuit de mult (cred ca fac si glume pe seama noastra – ” ce mai vor astia”-).
    In fine, eu nu mai utilizez masina decat in cazuri extreme, dar bineinteles aceasta nu este o solutie intr-o tara civilizata…
    Poate voi invata sa merg cu bicicleta, si asa in copilarie nu am reusit….are grija societatea asta sa ne invete de toate……
    Pe curand………..

  4. monica 16 Ianuarie 2011 la 12:08 am #

    O sa incep si eu in acelasi ton e drept cu putina intarziere ca de obicei in ultima vreme…Noi sa protestam????? pai habar nu avem cum…..realitatea dureroasa este ca suntem o natie cel putin bizara….ne lipseste total spiritul de solidaritate nu cunoastem nici macar partial definitia cuvantului seriozitate in schimb circul, aratatul cu degetul sau asasinarea caprei vecinului e ca aerul pentru noi…..fff rau vom ajunge daca o tinem asa…….;
    sarutari tie in schimb de langa Monmartre…..

  5. Gabriela Elena 16 Ianuarie 2011 la 1:00 am #

    Noua ne place sa ne tot intrebam unii pe altii… 🙂

    Haz de necaz stim sa facem cel mai bine! 😀

  6. Gabriela 16 Ianuarie 2011 la 1:24 pm #

    genul acesta de protest nu stiu daca va avea ceva efecte. Poate doar ca va atrage putin atentia guvernantilor, care si daca ar putea, nu ar face nimic. E mai simplu sa bagi capul intre umeri dupa ce ai vandut companiile strategice. Ce sa mai faci? Cum sa te implici in costurile unei societati comerciale care nu prea are concurenta pe piata?

  7. URANIU 17 Ianuarie 2011 la 12:23 am #

    N-ar fi mai bine sa continuam sa ascultam ceva muzica?

  8. Geocer 17 Ianuarie 2011 la 6:00 pm #

    Protestam, dar parerea mea e ca-i inutil protestul.

  9. cati 19 Ianuarie 2011 la 4:13 pm #

    Deci, dupa cum s-a vazut deja, nu prea s-a protestat. Sincer, nici nu ma asteptam, dar caricatura mi s-a parut asa faina incat am zis ca merita publicata undeva cumva.

Trackbacks/Pingbacks

  1. A protesta sau a nu protesta, aceasta este intrebarea - Ziarul toateBlogurile.ro - 15 Ianuarie 2011

    […] A protesta sau a nu protesta, aceasta este intrebarea Fri Jan 14, 2011 22:40 pm […]

  2. A vorbi despre Eminescu… | Noaptebunacopii's Blog - 15 Ianuarie 2011

    […] legene din depărtare delicata lui singuratecă slavă. În toate veciile vizitate de atleţii şi bicicliştii filozofiei, el are vecia lui deosebită, închisă. Trebuie vorbit pe şoptite… Într-un fel, […]

  3. O poză şi o frază « Cristian Dima - 16 Ianuarie 2011

    […] Matei, Florin Moroşan, Flory, Gabi123, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, EO, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gând licitat,George Valah,  Giana, Geanina, Haicăsepoate, Hai la […]

Lasă un răspuns

