Dar din dar

17 Ian

De ceva timp, nici eu nu mai stiu precis de cand, primesc, cand si cand, pe e-mail mici cadouri virtuale, de la o persoana cu gusturi rafinate.  Tot ce imi trimite spre citire sau ascultare constat, de multe ori, ca e dar pentru suflet si rasfat pentru ochi. Asa ca, m-am gandit ca n-ar fi rau sa impart cu voi ceva ce am primit de curand, de la aceeasi „sursa”, si care a avut darul sa ma binedispuna.

Mai este de adaugat faptul ca persoana la care fac referire se numara printre cititorii fideli ai blogului meu, iar filmuletul acesta este dovada perfecta. Si asta pentru ca, in cateva postari de anul trecut, mi-am exprimat dorinta de a avea astfel de experiente.

10 Răspunsuri to “Dar din dar”

  1. VirtualKid 17 Ianuarie 2011 la 10:46 am #

    Am simtit cum ma inunda bucuria cand am vazut acest filmulet. Viata noastra, a tuturor ar trebui sa aiba si momente de acest fel, in care sa facem lucruri serioase… in joaca!
    M-am bucurat sa impart acest dar!

  2. incertitudini 17 Ianuarie 2011 la 2:31 pm #

    Fain de tot!
    Mulțumesc ție și prietenei tale!

  3. URANIU 17 Ianuarie 2011 la 10:29 pm #

    Neconventional!

  4. URANIU 17 Ianuarie 2011 la 10:40 pm #

    …..o noua provocare!!!

  5. Teo Negura 19 Ianuarie 2011 la 12:20 am #

    Cu asemenea prieteni, te poti considera o norocoasa🙂 Iti multumesc ca ai impartit acest dar muzical cu noi🙂 O seara minunata!

  6. Zina 19 Ianuarie 2011 la 8:55 am #

    Multumiri, Gabriela! Macar asa sa mai ajunga la urechile publicului muzica clasica…

  7. cati 19 Ianuarie 2011 la 4:10 pm #

    Ce frumos! Era pacat sa-l tii numai pentru tine. Asa te bucuri inzecit de el!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Dar din dar - Ziarul toateBlogurile.ro - 17 Ianuarie 2011

    […] Dar din dar Mon Jan 17, 2011 8:11 am De ceva timp, nici eu nu mai stiu precis de cand, primesc, cand si cand, pe e-mail mici cadouri virtuale, de la o persoana cu gusturi rafinate.  Tot ce imi trimite spre citire sau ascultare constat, de multe ori, ca e dar pentru suflet si rasfat pentru ochi. Asa ca, m-am gandit ca n-ar fi […] […]

  2. Trafic cu Hituri (runda 51) « Blogul lui Teo Negură - 18 Ianuarie 2011

    […] Florin Matei, Florin Moroşan, Florina Pacuraru, Flory, Gabi123, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Gând licitat, George Valah,  Giana, Geanina, Hai la plimbare, Ioan Sorin Usca, Iulia Diana […]

  3. Another Title - 8 Octombrie 2011

    tv online…

    http://www.tv-online-live.com

Lasă un răspuns

