O noua provocare

26 Ian

„De ce de fiecare data ies cu ochii umezi de pe blogul tau ?…” ma intreba  Zina, zilele trecute, intr-un scurt comentariu.  Ce pot sa raspund? Decat ca dintotdeauna mi-au placut povestirile cu talc si, din cate se vede, acestea sunt, de multe ori, triste, poate si pentru a amplifica morala.

Asa ca, pentru a nu mai risca vreo situatie ca cea semnalata mai sus, m-am gandit ca, provizoriu, sa schimb registrul.  Si vorba comentatorului misterios URANIU, acceptati o noua provocare? De data asta vesela si cu … gropite in obraz.

18 răspunsuri to “O noua provocare”

  1. incertitudini 26 Ianuarie 2011 la 11:00 pm #

    Foarte elegant!
    N-am înțeles cuvintele, dar mă gândesc că ar fi ceva matematic- legea proporției( din ce m,ai știu): produsul mezilor este egal cu produsul extrem(e)(il)or..

  2. Adrian 26 Ianuarie 2011 la 11:02 pm #

    Ma asteptam si ma bucur bucur ca ai „cotrobait” prin jur. Asta inseamna ca ti-a placut.

  3. Zina 27 Ianuarie 2011 la 8:06 am #

    Draga Gabriela,
    Îmi pare rău că trebuie să te deranjez. Vreau să te anunţ că blogul meu, Noua abordare a lecturii, şi-a schimbat adresa :
    http://zinnaida.wordpress.com/
    Sper să nu te superi că îţi dau de lucru!

  4. Zina 27 Ianuarie 2011 la 8:07 am #

    Ah, scuze, acum am vazut că tu îl ai în blogroll pe celălalt, Lecturi povestite pe scurt.

  5. URANIU 27 Ianuarie 2011 la 10:09 pm #

    ….eu am ,,cotrobait”…cer ,,drepturile de autor”

  6. cati 28 Ianuarie 2011 la 5:51 pm #

    Imi inchipui cat esti de incantata daca ai reusit sa „smulgi” un asemenea comentariu.
    P. S. Nu stiu cine a cotrobait, da’ a facut-o bine, mi-a placut provocarea 🙂

  7. Iulia Mihai 29 Ianuarie 2011 la 5:04 pm #

    Presupun că ori eşti o persoană ce a trecut prin multe chestii, ori deosebit de sensibilă.

  8. Teo Negura 30 Ianuarie 2011 la 4:34 pm #

    Provocari din acestea muzicale as tot accepta, ca tare mi-s dragi 🙂 Multumesc!

  9. altcersenin 1 Februarie 2011 la 9:23 pm #

    hm, provocare cu „gropite in obraz” 🙂 mi-a placut!

  10. basescul 8 Februarie 2011 la 9:04 am #

    Mie imi place la nebunie… „gaşca nebună”
    Iti sugerez si „Dragostea din tei”, daca nu ai postat-o pana acum.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ei şi noi « Gabriela Elena - 27 Ianuarie 2011

    […] se ascunde mult mai mult în spatele un rezultat găsit de om undeva lângă semnul […]

  2. Noapte misterioasă « Cristian Dima - 27 Ianuarie 2011

    […] Obeadă, Florin Moroşan,Florina Pacuraru, Gabi123, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Gabi Savitsky, Gând licitat, George Valah,  Giana, Ioan Sorin Usca, Iulia Diana […]

  3. Ascensiune « Gabriela Elena - 30 Ianuarie 2011

    […] cunoaşterii străluceşte doar atunci când este închinat Soarelui Înţelepciunii. (de Gabriela Elena […]

  4. Iertare « Cristian Dima - 31 Ianuarie 2011

    […] Obeadă, Florin Moroşan, G1b2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Gabi Savitsky, Gând licitat, George Valah,  Giana, Ioan Sorin Usca, Link […]

  5. Ora de sport « Un blog cu năbădăi - 31 Ianuarie 2011

    […] Obeadă, Florin Moroşan, G1b2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Gabi Savitsky, Gând licitat, George Valah,  Giana, Ioan Sorin Usca, Link […]

  6. VREAU ALTCEVA | Blogul lui CARMEN - 1 Februarie 2011

    […] Carmen, Cati Lupaşcu, Călin Hera, Flavius Obeadă, G1b2i3, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Geocer, Georgiana Mocanu, Injineru, Melami, Mirela Pete, Nice, Simion Cristian, Victor Bucur, […]

  7. Dor ucigaş « Cristian Dima - 2 Februarie 2011

    […] Obeadă, Florin Moroşan, G1b2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Gând licitat, George Valah,  Giana, Incertitudini, Ioan Sorin Usca, Link Ping, Lora, Maria […]

  8. De ce bloggerim? « Gabriela Elena - 3 Februarie 2011

    […] Haideţi să vă spun ce înseamnă pentru mine blogging-ul. […]

Lasă un răspuns

