Gazduiesc, dar nu orice

3 Feb

Acum cateva luni, ma plangeam de faptul ca uneori ma trezesc cu … obsesii de imprumut. Cand si cand, cate o amica sau cunostinta, care imi dedica cate un cantecel, ma ajuta sa constat ca nu sunt imuna la provocarile lor muzicale. Astfel observ ca melodioasele lor obsesii devin constant si ale mele.  De aceea, nu intamplator, ma trezesc fredonand refrenul sau, mai rau, sesizez pentru cateva zile ca … imi rasuna in cap muzica ascultata pe repeat. Ei, uite cam ce am gazduit in capsorul meu in ultima vreme …

Si de data asta nu Monica este de vina.

14 răspunsuri to “Gazduiesc, dar nu orice”

  1. Mirela Toma 3 Februarie 2011 la 1:54 pm #

    Nu esti singura careia i se intampla…Mai sunt si alte „gazde”!!! Oricum, suna mai optimist…Pupici!!!

  2. Gratiela 3 Februarie 2011 la 3:32 pm #

    Super plina de viata melodia si mai ales videoclipul…..time for partyyy….mi-a deschis apetitul de petrecere ….sau mai bine zis…l-a „redeschis :D”….ce pacat ca vacanta asta nu tine mai mult….

  3. Zina 4 Februarie 2011 la 12:33 pm #

    Eeexcelent ! Mai vreau din astea ! 😀

  4. VirtualKid 5 Februarie 2011 la 9:24 am #

    Pana si muzica a devenit dependenta de imagine. Pur si simplu te subjuga daca este insotita si de o poveste. Va mai amintiti videoclipurile Guns’n Roses sau Aerosmith?

    Excelent clip. Multumesc!

  5. Carmen Negoita 5 Februarie 2011 la 8:00 pm #

    Frumoasă melodia. O obsesie muzicală de-a mea o găseşti aici: http://www.youtube.com/watch?v=xluUsMOyoqU&feature=related

  6. VirtualKid 5 Februarie 2011 la 11:17 pm #

    @Carmen Negoita:
    Mi-ai dat curaj sa scot si eu o obsesie:

  7. Gabriela 6 Februarie 2011 la 9:33 am #

    Desi ma repet, in decembrie am „gazduit” si http://www.youtube.com/watch?v=bt5z5xm5m70.

    Ma intreb, oare atat de putini sufera de acest sindrom sau putini sunt cei care au curajul sa si recunoasca?

  8. Gabriela 6 Februarie 2011 la 3:30 pm #

    foarte frumoasa. Obsedanta. Ca si in bancul acesta.
    Pe camp, un batran, cosea de zor, iarba verde de acasa. Pe drumul din apropiere, un turist englez insotit de ghidul sau. Englezul il intreaba pe ghid ce face batranul si afla cum se zice asta in romana. Apoi il saluta cordial si il intreaba.
    – Hello! Bade, cosesti?
    Batranul nu zice nimic, concentrat la activitatea sa. Poate ca nu l-a auzit.Asa ca repeta de cateva ori, ca sa se faca auzit.
    – Bade, cosesti?
    In cele din urma batranul se opreste, usor deranjat de interventia strainului si il priveste atent raspunzandu-i.
    – Man, you have an obsession!

  9. Teo Negura 7 Februarie 2011 la 1:46 am #

    Ador melodia asta, imi place Caro, sunt innebunit dupa videoclip, ce mai… e super! 🙂

  10. Maria 8 Februarie 2011 la 9:36 am #

    Ei, aşa da! Acum pot să-mi încep ziua cu un gram de energie pozitivă în plus. Faină melodia!
    http://cammely.wordpress.com/2011/02/08/daria-si-examenul-de-angajare-pe-post/

  11. Ana 8 Februarie 2011 la 6:48 pm #

    Super melodie. Seamana cu mine tipa, are mainile la fel de groase, dar eu nu am vocea ei.

  12. arcadia 17 Februarie 2011 la 9:37 pm #

    He he he, pe 8 februarie postam pe wall în FB fix aceast videoclip, admirând-o pe Caro Emerald pentru nonconformismul cu care-şi poartă kilogramele şi celulita şi întrebându-mă cât va dura până va fi îngesuită în şabloanele vremii 90-60-90 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Gazduiesc, dar nu orice - Ziarul toateBlogurile.ro - 3 Februarie 2011

    […] Gazduiesc, dar nu orice Thu Feb 03, 2011 8:44 am Acum cateva luni, ma plangeam de faptul ca uneori ma trezesc cu … obsesii de imprumut. Cand si cand, cate o amica sau cunostinta, care imi dedica cate un cantecel, ma ajuta sa constat ca nu sunt imuna la provocarile lor muzicale. Astfel observ ca melodioasele lor obsesii devin constant si ale mele.  De aceea, […] […]

  2. Când este timpul miracolelor? « Gabriela Elena - 3 Februarie 2011

    […] doar atât: ai fost tu vreodată un miracol pentru […]

Lasă un răspuns

