Seara de folk (8)

10 Feb

Dupa cateva saptamani de promovare a serii de joi, inchinata muzicii folk, i-am trimis fortat pe folkisti in concediu, sperand ca asta va fi pentru scurta vreme. Stiu ca vizitatorii mei au gustat din plin muzica acelor ani de glorie ai cenaclului, cat si obiceiul de a ne da intalnire in aceeasi seara din saptamana. Dar nu uitarea si indiferenta fata de ceva care a dat farmec tineretii noastre m-au facut sa intrerup provizoriu traditia intalnirilor de joi, ci teama de a nu intra intr-o rutina periculoasa.

Ma intreb oare ce-ar fi facut Maestrul in locul meu pentru a readuce in prim plan ceva care odinioara a avut priza la public. Gandesc ca, in vremurile acestea de manelizare a Romaniei, este nevoie, ca si antidot, si de muzica folk, dar si de o strategie de promovare a acestui gen muzical.

Daca anterior seara apartinea unui cantautor indragit, cred ca ar fi interesant ca in fiecare saptamana sa stabilim cate o tematica si, astfel, sa „invitam” cat mai multi cantareti de muzica folk, dar numai dintre aceia pe care dumneavoastra ii iubiti si apreciati. Asa ca, fiind in  preajma zilei de Sf. Valentin, hai sa incropim impreuna un playlist,  plin de … „De dragoste”.

Gheorghe Gheorghiu – Unde Dragoste Nu E Nimic Nu E
http://embed.trilulilu.ro/audio/grazziano/200d3b635353ab.swf

Ducu Bertzi – M am indragostit numai de ea
http://embed.trilulilu.ro/audio/coste1/88bda7352101d6.swf

Ii invit sa mi se alature pe Adela Onete, AdrianAltcersenin, Andrei, Carmen, Carmen Negoita, Cati Lupascu, Cristian Dima, Cristian LisandruElaFlorinGabriela Elena, Gabriela Ilies, Geocer, Gina, G1b2i3, Grapefruits, MirelaRedsky2010, Sorina Ivascu, Teo Negura,  ZamfirZina si nu numai …

14 răspunsuri to “Seara de folk (8)”

  1. silavaracald 10 Februarie 2011 la 10:40 pm #

    Vin și eu cu o propunere. N-o fi vorba de dragoste în sensul obișnuit, ci mai mult de… dor de viață. Oricum, e una din preferatele mele.

  2. Catalin 10 Februarie 2011 la 11:26 pm #

    Ilie Micolov – Dragoste la prima vedere

  3. altcersenin 11 Februarie 2011 la 12:40 am #

    Ducu Bertzi e nemaipomenit si piesa e extraordinara!!!

  4. VirtualKid 11 Februarie 2011 la 10:35 am #

    Vin si eu cu doua propuneri, dar vreau sa o intaresc si pe cea facuta de silavaracald.

    Si poate imi mai vin idei.

  5. incertitudini 11 Februarie 2011 la 10:44 am #

    Ducu Bertzi ( dacă n-ar fi al altcuiva..)
    Dar și eu , aseară , ce muzică am ascultat, ferice de mine!!!
    O zi frumoasă!!

  6. Zina 11 Februarie 2011 la 11:42 am #

    De asta ce spuneti ?

  7. cati 11 Februarie 2011 la 6:45 pm #

    Sunt doua din cele mai indragite piese. Mie imi plac la nebunie. Da, e bine ca macar cand si cand sa ne rupem de cele „lumesti” si sa ne refugiem in muzica si dragoste.

  8. Lora 11 Februarie 2011 la 7:49 pm #

    De ceva timp pentru a iesi din rutina cotidiana (prietenii stiu despre ce vorbesc) ascult muzica de calitate, bineinteles. Prietenii au inceput deja sa-mi trimita tot felul de sit-uri pentru a ma infrupta cu placere.
    Va multumesc pentru aceste doua melodii de neuitat.
    Propunerea mea este Poveste cu haiduci, pe care o ador!
    Sfarsit de saptamana linistit.

  9. Florin 11 Februarie 2011 la 8:27 pm #

    Frumos… nostalgii… nostalgii…

  10. URANIU 11 Februarie 2011 la 11:05 pm #

    Cele ma multe comentarii……..deci dragostea invinge!

  11. Ana 12 Februarie 2011 la 10:15 pm #

    Asa este „unde dragoste nu e, nimic nu e”… Imi place fotografia ta pe fundalul galben.

  12. Teo Negura 13 Februarie 2011 la 5:14 pm #

    Frumos si simplu, ca toate cantecele frumoase de demult, parca de prea demult…

  13. CARMEN 14 Februarie 2011 la 2:42 pm #

    Chiar daca am sosit mai târziu la seara flok, spre bucuria mea, am gasit artistii înca pe scena! Excelente piesele alese! Se si potrivesc de minune zilei de azi! Happy Valentines Day! 🙂

  14. -X- 11 Martie 2011 la 9:40 pm #

    M-ai facut sa ‘scociorasc’ in arhiva muzicala dupa Ducu Bertzi …

Lasă un răspuns

