Human Planet

19 Feb

Desi, unii gandesc despre mine, dupa ce imi vizioneaza postarile, ca sunt o persoana informata, realitatea este ca am sansa sa cunosc niste oameni informati, care, in ultima vreme, simt nevoia sa ma sprijine in efortul de a oferi spre citire sau vizionare lucruri speciale, pentru oameni speciali. Cu alte cuvinte, exista cateva persoane care imi vand, cand si cand, cate un „pont”, care, de multe ori, se transforma in sursa de inspiratie pentru viitoarele articole postate pe blog.

Acum doua zile am primit de la cineva, din „echipa de consilieri”, ad-hoc si virtual constituita, indemnul de a accesa link-ul. Veti descoperi un film, dupa parerea mea, de exceptie, realizat de cei de la BBC, si intitulat Human Planet. Daca vi s-a parut, cu adevarat, special, o sa-mi dau seama din comentariile voastre.

13 răspunsuri to “Human Planet”

  1. Doreena 19 Februarie 2011 la 12:53 pm #

    Cu adevarat de exceptie..

  2. daniela 19 Februarie 2011 la 3:19 pm #

    Ambitioasa specie…omul…

  3. Geocer 19 Februarie 2011 la 3:31 pm #

    Am si eu nevoie de o astfel de echipa de consilieri. Cum sa fac rost de una? Tu cat de mult platesti pentru astfel de servicii?

  4. Florin 19 Februarie 2011 la 6:34 pm #

    As spune ca am facut un tur al planetei in cateva minute
    Excelent montaj !

  5. Catalin 19 Februarie 2011 la 7:26 pm #

    Faptul că s-a filmat plonjat şi s-a plecat de la prim-plan la cadre generale, adăugindu-se şi muzica, dă o notă monumentală imaginilor

  6. Gabriela Elena 19 Februarie 2011 la 9:54 pm #

    Cata frumusete pe acest pamant! 🙂

    Filmarile sunt intr-adevar reusite!

    Felicitari echipei de consiliei, si tie, bineinteles! 😛

  7. Zina 20 Februarie 2011 la 9:15 am #

    Un film cu imagini exceptional de frumoase si sugestive. Totusi, o remarca: cat timp lupta pentru supravietuire, omul este minunat; abia cand da de bine, devine oribil …

  8. Gratiela 26 Februarie 2011 la 1:52 pm #

    Impresionant filmul…avem o planeta minunata….pacat ca nu o apreciem asa cum trebuie si astfel devenim inamicul numarul 1 al ei….

  9. Daria B. 1 Martie 2011 la 11:56 pm #

    minunat filmuleţul, nu m-am putut opri la o singură vizualizare…

  10. Iostar 5 Martie 2011 la 8:40 pm #

    Am văzut tot documentarul și mi s-a părut foarte bine realizat. S-a lucrat la el 3 ani și s-a pus mult suflet. Îl recomand oricui vrea să vadă imagini ce îți taie respirația, adunate din întreaga lume.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Poveste de vis (24) « Blogul lui Teo Negură - 20 Februarie 2011

    […] Bob,  Bogdan Onin, Buimacii, Caius, Dispecer, Flavius Obeadă, Gabi123, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Neagu, Gând licitat, George Valah, Giana,  Ioan Sorin Usca, Link Ping, Lumea lui Alex, Melami, […]

  2. Anteprimăvara « Mirela Pete. Blog - 21 Februarie 2011

    […] Gina, Buimacii, Caius, Giana, Cati Lupascu, Cella,  Dispecer,  Gabi123, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Neagu,  Giana,  Ioan Sorin Usca, Link Ping, Melami,  Adela,  Se poate,  Stropi de suflet, Teo […]

  3. Geisha 芸者 « Mirela Pete. Blog - 23 Februarie 2011

    […] Caius, Giana, Carmen, Cati Lupascu, Cella,  Dispecer,  Gabi123, Aurora, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Neagu,  Giana,  Ioan Sorin Usca, Link Ping, Melami,  Adela,  Se poate,  Teo Negura, Vania, […]

Lasă un răspuns

