Din Kazahstan

21 Feb

Tot de la unul din „consilierii” mei, am primit, saptamana trecuta, recomandarea de a viziona acest videoclip si de a decide daca este o propunere demna de luat in seama pentru o noua postare. Am vazut, am revazut si am dat aviz favorabil prezentei acestuia in paginile blogului meu, mai ales ca este o realizare regizorala de exceptie.

Am fost incantata sa aud ceva care suna diferit fata de ceea ce sunt invatata sa ascult. Asa am aflat, abia acum, de existenta formatiei Ulytau, „muntele sfant” in traducere, care este o formatie instrumentala, de folk metal, din Kazahstan. Muzica lor combina sunetul de chitara si vioara electrica cu dombra, care este un instrument cu coarde, traditional in tara lor.

15 răspunsuri to “Din Kazahstan”

  1. incertitudini 21 Februarie 2011 la 7:05 pm #

    Muzica este foarte frumoasă!!Iar imaginile sunt, de-a dreptul, extraordinare!!
    Mulțumesc mult pentru clipe speciale într-o lume fabuloasă!

  2. Carmen Negoita 21 Februarie 2011 la 9:09 pm #

    Frumoasă surpriza, Gabriela. Excelent realizat şi videoclipul, foarte bun şi mesajul pe care îl transmite, toate învăluite de o muzică ce m-a dus puţin cu gândul la cei de la Phoenix.

  3. Cristian Dima 22 Februarie 2011 la 12:46 am #

    Eu apreciez mai degrabă concepţia şi realizarea videocipului… Muzica sună bine dar imaginile mi+au captat mai mult atenţia, poate şi datorită laturei mele de istoric 😀

  4. Crista 22 Februarie 2011 la 11:13 am #

    Ma bucur ca videoclipul a fost apreciat! E adevarat ca mesajul este unul deosebit! Mie insa, mi-a placut foarte mult si muzica! Am ascultat mai multe piese ale lor! Interesant „muntele sfant”! Nu stiu… e altceva… Si mi-a placut!

  5. Mirela 22 Februarie 2011 la 7:31 pm #

    O lume atât de îndepărtată și atât de altfel. Interesantă combinația dintre chitară, vioară electrică și dombra, despre care acum aud prima dată. O lume cu un sunet aparte. Mulțumesc!
    P.S. Te-am trecut în Blogroll.

  6. Teo Negura 22 Februarie 2011 la 7:36 pm #

    E cu siguranta ceva ce nu vezi toata ziua, si macar pentru noata asta de inedit, pentru pitorescul dansului, al miscarilor, al intregii filosofgii ce sta in spatele acestei creatii, merita postat. Multumesc!

  7. Aurora Georgescu 23 Februarie 2011 la 2:30 am #

    Caut un superlativ absolut, cu care să pot da aprecierea fidelă gândului, pentru muzică şi mai ales imagini şi nu găsesc. L-am vizionat de două ori. Impresionant.
    Iţi ofer şi eu o muzică. Muzică medievală, interpretată de singura formaţie de muzică de acest gen din Europa.Trupa PONTICE. Acesta este site-ul lor :http://www.pontice.ro/ Sunt minunaţi . Europa îi primeşte peste tot cu drag.

  8. Zina 23 Februarie 2011 la 12:51 pm #

    Un videoclip reuşit, care valorifică la maximum tradiţiile lor istorice. Dar iată şi faţa de azi a Kazahstanului, priviţi, veţi fi surprinşi ! http://www.youtube.com/watch?v=i1sejRTP6NY

  9. Gabriela Elena 24 Februarie 2011 la 5:47 pm #

    Este un videoclip lucrat cu pasiune pana in cele mai mici amanunte.
    Este altceva…
    Mi-a placut, Gabriela! 🙂

  10. cati 25 Februarie 2011 la 12:21 pm #

    Superrrrrrrr!!! Zau daca stiu ce mi-a mers mai bine la suflet: muzica sau imaginile!?

  11. Adrian Barbat 27 Februarie 2011 la 3:55 pm #

    Superbe imaginile si muzica pe masura lor, poate repet din ce au spus si cei care au comentat inaintea mea dar nu ma pot abtine felicitari pentru postare si la mai mare ;).

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pentru tine, Lisa! (3) « Cristian Dima - 22 Februarie 2011

    […] Pavel, Alex Mazilu, Arcadia, Nice, Carmen, Caius, Cristian Dima, Călin Hera, Dispecer, Gabriela Neagu, Gabitzu, Giana, G1b2i3, Gabriela Elena, Giulia`s World, Iulia Mihai, Link Ping, Stropi de […]

  2. Trafic cu Hituri (runda 56) « Blogul lui Teo Negură - 22 Februarie 2011

    […] Dispecer, Erase Rewind, Flavius Obeadă, Florin Moroşan, Flory, Gabi123, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gând licitat, George Valah,  Giana, Gradina visata, Iulia Diana Mihai, […]

  3. Departe « Cristian Dima - 26 Februarie 2011

    […] Alexe, Fosile, Florin Moroșan, George Valah, G1B2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieș, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Gazorica, Gând Licitat, Flavius, Giana, Gigi Rusu, Giulia, Hai că se poate, […]

  4. Un blog cu năbădăi - 26 Februarie 2011

    […] Moroșan,George Valah, G1B2i3, Gabitzu, Gabriela Elena, Gabriela Ilieș, Gabriela Neagu,Gabriela Savitsky, Gazorica, Gând Licitat, Flavius, Giana, Gigi Rusu, Giulia, Hai că se […]

Lasă un răspuns

