Am primit ceva la schimb

27 Feb

Acum pot sa recunosc ca postarea anterioara am facut-o cu inima indoita, gandind ca poate ies din tiparul ultimelor subiecte propuse. Cu toate acestea, am observat ca foarte multi dintre cei care imi calca frecvent pragul virtual au fost incantati sa vada o lume „atat de indepartata si atat de altfel”, dupa cum bine comenta Mirela Pete.

Nici Aurora Georgescu n-a ramas mai prejos in comentarii, lucru care se poate si verifica. Sunt convinsa ca a fost impresionata de ceea ce a vazut si, mai ales, a auzit, pentru ca la final a tinut sa-mi ofere ceva la schimb.  Si uite asa se face ca iar ma vad pusa in fata unei noi provocari, de data asta medievala. Aceea de a face cunostinta cu trupa Pontice , alcatuita din cinci artisti, care, dupa cum singuri se prezinta pe site-ul lor, vor sa semnaleze diverse curente muzicale europene, din Italia, Rusia, Portugalia, Grecia, Irlanda si, mai ales, din Romania.

Nu-mi ramane decat sa va urez duminica frumoasa si, de ce nu, auditie placuta !

6 răspunsuri to “Am primit ceva la schimb”

  1. Zina 28 Februarie 2011 la 9:21 am #

    Placut, foarte placut ! Astept mereu cu nerabdare sa iti vizitez blogul, m-ai obisnuit cu surprizele placute.

  2. Carmen Negoita 28 Februarie 2011 la 7:00 pm #

    O foarte bună idee să ne prezinţi această trupă. O ascult de cum am dat de ea aici la tine şi nu mă mai satur. Este excepţională. Păcat că nu se difuzează mai des şi acest gen. Ar face furori. 🙂 Pe mine m-a cucerit deja.

  3. Gratiela 28 Februarie 2011 la 9:04 pm #

    Frumos..o muzica vioaie si plina de viata….aduce putin cu Loreena McKennitt….

  4. Ana 28 Februarie 2011 la 11:25 pm #

    Mie mi s-a parut mai mult melancolica decat vioaie. Oricum buna muzica.

Trackbacks/Pingbacks

  1. BLOG DE MĂRŢIŞOR | Blogul lui CARMEN - 1 Martie 2011

    […] Carmen, Cati Lupaşcu, Călin Hera, Flavius Obeadă, G1b2i3, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Geocer, Georgiana Mocanu, Injineru, Melami, Mirela Pete, Nice, Pe unde ne-au purtat picioarele, […]

  2. Provocare parfumată. En Avril, Un Soir « Mirela Pete. Blog - 3 Martie 2011

    […] Caius, Carmen Negoita, Cati Lupaşcu, Cella,  Flavius Obeadă,  Gabi123, Gabriela Elena, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Georgiana, papagigli, Melami, Gina, Nea Costache,Buimacii, Redsky, […]

Lasă un răspuns

