Azi primim martisoare !

1 Mar

An de an, de 1 Martie daruim sau primim martisoare, aceste mici simboluri ale primaverii si revenirii la viata.

De la gazda Gabriela, un snur de martisor, impletit dintr-un firicel rosu, semnificand dragostea pentru tot ce este frumos, si dintr-altul alb, simbolizand puritatea ghiocelului, acest prim vestitor al primaverii!

Si daca eu ofer snurul,  le doresc domnisoarelor si doamnelor, care-mi trec astazi pragul, ca barbatii si baietii din viata lor sa le ofere adevaratul martisor, ca dovada a pretuirii lor.

Asa ca, dragele mele doamne si domnisoare, lasati-va rasfatate de cei care va adora si, vorba cantecului, n-au uitat si v-au luat un martisor.

Gica Petrescu – Astazi e ziua ta Ti am luat un martisor
http://embed.trilulilu.ro/audio/alinlazaroviciu/2d2b4eef842399.swf

14 Răspunsuri to “Azi primim martisoare !”

  1. Mirela 1 Martie 2011 la 11:37 am #

    Și pentru că azi primim mărțișoare, am și eu mărțișoare pufoase pentru prieteni!
    Mărțișor fericit!🙂

    http://mirelapete.dexign.ro/2011/03/mar%C8%9Bi%C8%99oare-pentru-prieteni/

  2. Cristian Dima 1 Martie 2011 la 12:08 pm #

    O superbă primăvară să îți bucure sufletul frumos!

  3. Sanda Nedelcu 1 Martie 2011 la 12:15 pm #

    Ganduri frumoase, senine de ziua martisorului

  4. cati 1 Martie 2011 la 2:31 pm #

    Cu mult drag iti ofer si eu in semn de prietenie

  5. incertitudini 1 Martie 2011 la 6:32 pm #

    În zbor dorit de cocori, un buchet de gânduri bune, în prima zi de mărțișor!
    Primăvară limpede, Gabriela!

  6. CARMEN 1 Martie 2011 la 8:08 pm #

    1 Martie cu împliniri si voie buna!

  7. Gratiela 1 Martie 2011 la 8:30 pm #

    Doamne, nu mai ascultasem melodia asta faina de un veac:)….frumos…o primavara frumoasa !!:*

  8. daniela 1 Martie 2011 la 9:44 pm #

    Multumesc pentru snur, dar si pentru martisoarele primite de la tine de-a lungul timpului…sensibile si tandre ca primavara toata..!!!

  9. Daria B. 2 Martie 2011 la 12:01 am #

    ce şnur frumos, face echipă perfectă cu mărţişorul primit de la virtualkid😉

  10. Alex 2 Martie 2011 la 12:12 am #

    La mulţi ani de Mărţişor! O primăvară senină şi frumoasă!

  11. Ruxandra 2 Martie 2011 la 1:36 pm #

    O primavara in suflet si ghioceii sa „topeasca” tot frigul din jurul nostru! La multi ani, DOAMNA!

  12. gabriela 2 Martie 2011 la 11:08 pm #

    Frumos martisor, Gabriela. Multumim de vestitorii tai de primavara.🙂 Sa ai parta de frumsete si de soare, din primavara in primavara.

  13. Sorina Ivascu 2 Martie 2011 la 11:32 pm #

    Multumesc, Gabriela! Abia azi am ajuns sa citesc mesajul.

    O primavara cu lumina si zambete!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Top 10 vorbăreţii lunii… | Blogul unui pui de Moroşan... - 1 Martie 2011

    […] 10 – Gabriela cu 2 comentarii, hazmate cu 2 comentarii şi Fraguta tot cu 2 […]

Lasă un răspuns

