Cine nu are colaboratori, sa-si cumpere!

2 Mar

In ultima vreme, sesizez ca Adrian isi ia foarte in serios rolul de „colaborator de blog”.  Colaborator secund, mai precis, pentru ca rolul principal i l-am atribuit lu’ Andrei (asta si ca sa-l satur sa o mai  implice pe muma-sa in chestii de genul asta).

Inceputul cooperarii noastre l-am mentionat intr-un articol redactat anul trecut, in octombrie. „Marfa” mi-o furnizeaza, cand si cand, printr-un mail laconic, cum ar fi si asta, de exemplu:

<< Era un banc care m-a deranjat: „un roman pescuieste pestisorul de aur, care il intreaba… IA ZI BA CE VREI, CA UNUL N-ATI CERE O CARTE SAU UN BILET LA TEATRU!”

Nu are legatura cu multa lume, dar mi-a placut sa-l folosesc ca introducere la: www.googleartproject.com

Vizionare placuta si, daca ti-a placut, daruieste-l ! >>

As adauga ca cei care trec pe aici, cu siguranta se numara printre aceia care, ar cere pestisorului si carti si bilete la teatru sau la muzeu.  Hai sa vedem daca am dreptate! Deci, mana sus cine se inscrie in grupul care va vizita, impreuna cu mine, Palatul Versailles, de exemplu.

8 răspunsuri to “Cine nu are colaboratori, sa-si cumpere!”

  1. CARMEN 2 Martie 2011 la 12:33 pm #

    l-am vizitat vara trecuta, dar bucuroasa, ma atasez si grupului al carui ghid vei fi tu. Nu vreau sa scap sub nici un motiv, o asemenea oferta!
    pupici

  2. Florin Morosan 2 Martie 2011 la 4:05 pm #

    Sa il vizitam vizual sau fizic? Ca daca e vizual atunci ma alatur si eu…

  3. Carmen Negoita 2 Martie 2011 la 9:29 pm #

    Şi eu. Şi eu. Abia aştept să ne fii ghid. 🙂

  4. Gratiela 3 Martie 2011 la 9:45 am #

    Palatul Versailles l-am vizitat cat se poate de curand, as putea spune…dar acum am facut o vizita matinala muzeului Hermitage din St.Petersburg ( mai nou am un interes aparte pentru orasul St. Petersburg datorita cartii lui Vladimir Fedorovski pe care o citesc acum)…dar cand voi avea timp, le voi lua la rand pe toate…:))

  5. aA 3 Martie 2011 la 11:01 am #

    vin si eu, gabriela. tocmai am intrat si m-am minunat!

  6. Zina 3 Martie 2011 la 4:57 pm #

    Am vizitat Versailles şi pe net, dar l-aş mai vizita oricând şi oricum ! Muţumesc pentru invitaţie !

  7. Adrian 4 Martie 2011 la 7:27 am #

    Ce ati vazut la Versailles?
    Intrebarea nu e retorica.

Trackbacks/Pingbacks

  1. What a wonderful world! « Gabriela Elena - 3 Martie 2011

    […] Sunt fericită! […]

Lasă un răspuns

