Seara de folk (9)

3 Mar

De mult nu am simtit asa un dor nebun de primavara. Dupa parerea mea, primavara de anul acesta se comporta exact ca o dama care se lasa nefiresc de mult asteptata. Draga de ea, oare nu sesizeaza cat suntem de dornici sa o revedem, sa o simtim si sa o mirosim, mai ales ca iarna asta lunga ne-a cam istovit?

Si cum, de felul meu, nu ma pot abtine sa nu militez pentru o cauza de interes general, deunazi am semnat si o … Petitie pentru primavara. In plus, dis de dimineata, in timp ce ma indreptam catre serviciu, mi-am zis ca fiind sefa in masinuta mea, pot decreta ca macar aici a venit primavara.  Bineinteles ca era un decret impus cu ajutorul muzicii. Ma gandeam ca poate asa voi putea sa o imbunez si s-o fac sa-si intorca fata spre noi, cei care o iubim. Usor, usor am simtit, fredonand un cantec drag, ca primavara e si la mine-n suflet, nu numai in masina. Autosugestia, bat-o vina!

http://embed.trilulilu.ro/audio/Cezara/d48868cddd80e2.swf

Si daca v-a placut jocul de-a primavara, ca de vacanta nici nu poate fi vorba acum, puteti sa veniti alaturi de mine sa cantam si sa simtim, in avans, cum … AU INNEBUNIT SALCAMII !

8 răspunsuri to “Seara de folk (9)”

  1. daniela 4 Martie 2011 la 12:42 pm #

    Multumesc, Gabriela, pentru postare. Bun prilej pentru mine sa-mi amintesc fericirea si onoarea de a canta in Corul Filarmonicii Pitesti cu Tudor Gheorghe pe scena ,exact aceste piese, acum 3 ani. Supeeeeeerbe !!!!!

  2. Sanda Nedelcu 4 Martie 2011 la 12:49 pm #

    Incantare ! …Este melodia mea preferata, din repertoriul lui lui T.Gh.

  3. URANIU 4 Martie 2011 la 9:50 pm #

    Primavara, primavara!!! Cand se apropie, cand se indeparteaza…iar atunci cand a venit nici nu ne dezmeticim prea bine ca pleaca lasandu-ne in compania altcuiva….. a verii!

  4. Zina 6 Martie 2011 la 9:12 am #

    Am semnat petiţia, am ascultat cântecul, afară e soare şi frumos, să ştii că a avut efect ! :))

  5. gabriela 6 Martie 2011 la 11:54 am #

    subscriu Petitiei tale pentru primavara, Gabriela. Nu stiu ce sa facem cu atata zapada care nu vrea sa plece. In ce priveste cantecul lui Tudor Gheorghe, se numara printre preferatele mele. Abia astept sa pot sa stau, pe verdea margine de sant. 🙂

  6. arcadia 9 Martie 2011 la 10:09 pm #

    Semnez petiţia, fără ezitare! 😀

  7. hajduszoboszlo 20 Iulie 2011 la 9:07 pm #

    frumos 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Aşa cred eu că miroase Dumnezeu! « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte - 4 Martie 2011

    […] Caius, Camelia, Cammely, Carmen, Carmen, Cella, Cosmin, Costin, Cristi, Cristian, Daurel, Gabitzu, Gabi, Ganditorul,  Dan, Flavius, George, Gina, Vania, Kid, Madi, Mika, Oana, Popa Teapa, Cami, Redsky, […]

Lasă un răspuns

