Cel mai frumos cadou de 8 Martie

9 Mar

Daca ar fi ca femeile sa marturiseasca care a fost cel mai frumos cadou, pe care l-au primit de acest 8 Martie, cu siguranta, multe s-ar lauda cu bijuteriile din aur, cu ceasurile de firma, cu parfumurile scumpe si cu multe altele ce le-au fost oferite spre incantarea si rasfatul lor. Dar toate astea la un loc, n-ar egala gestul finului meu, care a simtit nevoia sa-mi ofere un cadou de suflet, un miniconcert de vioara, sustinut la mine in sufragerie! Si, ca sa dau greutate cuvintelor mele, am reusit sa-l conving pe micul artist (in devenire) sa se lase fotografiat. Asta, pentru frumoase aduceri aminte!

9 Răspunsuri to “Cel mai frumos cadou de 8 Martie”

  1. Zina 10 Martie 2011 la 8:18 am #

    Să-ţi trăiască finul, e foarte drăguţ ! Oare sensibilitatea se transmite şi de la naşi la fini?…

  2. CARMEN 10 Martie 2011 la 8:34 am #

    Minunat! un cadou original si din suflet! Aplauze artistului!

  3. Andrei Neagu 11 Martie 2011 la 1:27 am #

    Frumos!

  4. Lora 11 Martie 2011 la 2:18 pm #

    Minunat cadou, recunosc. Privindu-l pe micut (sa fie sanatos!) imi aduc aminte de liceu si de dorintele mele ascunse de a invata acest instrument , recunosc destul de dificil. Felicitari micutului. Va avea o viata frumoasa!

  5. Crista 11 Martie 2011 la 10:38 pm #

    Ce dragut! Sa iti traiasca!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Webdesign by Dexign « Mirela Pete. Blog - 10 Martie 2011

    […] Gabi Ilieș, Daurel, Grişka, Theodora Marinescu, Onu,  Gabi123, Haicăsepoate,  Supravieţuitor, Gabriela Neagu, Gabriela Elena,Carmen […]

  2. ABISURILE VIEŢII | Blogul lui CARMEN - 10 Martie 2011

    […] Onin, Carmen, Cati Lupaşcu, Călin Hera, Flavius Obeadă, G1b2i3, Gabriela Elena, Gabriela Ilieş, Gabriela Neagu, Geocer, Georgiana Mocanu, Injineru, Melami, Mirela Pete, Pe unde ne-au purtat picioarele, Redsky, […]

  3. Amintiri din Viena « Mirela Pete. Blog - 12 Martie 2011

    […] Gina, Gabi Ilieș, Daurel, Grişka,  Gabi123,  Vania, Supravieţuitor, Redsky,Scorpiuța, Gabriela Neagu, ,Elisa, Carmen […]

  4. Parfumul Cenușăresei. Poveste parfumată între bloggeri « Mirela Pete. Blog - 13 Martie 2011

    […] Grişka,  Cati, Gabi123,  Vania, Supravieţuitor,Loc de iubit.Tano, Redsky, Scorpiuța, Gabriela Neagu, Gabriela Neagu, Nea Costache, Virtualkid, Carmen […]

Lasă un răspuns

