Vorba lu' Puric

15 Mar

” Mai demult erau cruci de lemn si suflete de aur; acum sunt cruci de aur si suflete de lemn.”

Dan Puric – CINE SUNTEM, pg. 84


9 răspunsuri to “Vorba lu' Puric”

  1. Mihai Motrescu 15 Martie 2011 la 3:31 pm #

    imi place puric…am ascultat cu sufletul la gura prelegerile lui care le-am gasit pe youtube

  2. incertitudini 15 Martie 2011 la 6:36 pm #

    Sunt câțiva Oameni Mari, care îmi fac viața frumoasă.
    Unul este Dan Puric!
    Citatul pe care l-ai adus este tulburător!
    O seară bună!

  3. daniela 16 Martie 2011 la 9:35 pm #

    Am si autograful lui pe aceasta carte !!! Pupici!!

  4. Teo Negura 17 Martie 2011 la 9:41 am #

    E foarte profund gandul acesta, pe mine m-a marcat de-a dreptul cand mi l-ai spus pe blog, la post-ul meu de luni…
    E tare greu sa nu iti placa Puric 🙂

  5. aA 17 Martie 2011 la 10:21 am #

    vad ca ti-ai pus in gand sa ma culturalizezi intens. fiecare postare imi mai da un indiciu pentru care nu pot decat sa-ti multumesc :*
    rascolitoare remarca!

  6. Alex 19 Martie 2011 la 1:01 am #

    Mare adevăr grăit-a Puric!

  7. Zina 19 Martie 2011 la 2:42 pm #

    Bună ziua ! Te invit pe blogul meu, unde te aşteaptă un interviu.
    http://www.lecturirecenzate.ro/2011/03/19/blogosfera-interviu-despre-blog/
    Aş fi foarte onorată dacă ai răspunde.Weekend plăcut ! 🙂

  8. VirtualKid 19 Martie 2011 la 3:53 pm #

    @Teo:
    Uneori este cam prea teatral, ca sa nu spun trufas.
    Eu asa il vad.

  9. cati 19 Martie 2011 la 6:46 pm #

    Dumnezeule, cat de frumos a spus asta. Si altele.
    @Kid, cateodata, cred eu, trufia nu e un defect. Nu neparat in cazul de fata, ci asa, in general. Il plac pe Puric, te-ai prins!? 🙂 . Dar pe voi si mai mult!

Lasă un răspuns

