Asta imi rasuna in cap

21 Mar

Monica este una dintre colegele mele pe care nu ai cum sa n-o indragesti, daca ii vezi pe fata zambetul natural si ii auzi vorba dulce si mucalit plasata, pe care, Dumnezeu stie cum de tot timpul, le are in dotare. Cei care se numara printre vechii si fidelii mei cititori isi aduc aminte ca, desi mi-e draga, am parat-o acum cateva luni, facand-o responsabila de cele mai multe dintre obsesiile mele muzicale. Recunosc, fara nicio retinere, ca sunt zile in care fredonez in gand sau chiar cu voce tarisoara cate-o melodie, care-mi place la nebunie, cum tot atat de bine recunosc ca daca nu-s provocata stau fainut in banca mea.

Problema este ca Monica fiind plecata, provizoriu, la Paris, nu a mai transferat nicio melodie din capsorul ei intr-al meu. Asa ca, fiind dependenta de astfel de stari, am cautat si eu pe unde am putut noi obsesii muzicale. Si uite asa am ajuns sa le imprumut si de la Mana !

4 Răspunsuri to “Asta imi rasuna in cap”

  1. Gabriela Elena 21 Martie 2011 la 9:49 am #

    Ceea ce ne povestesti tu este un caz fericit in care se facea un transfer frumos de la colega ta la tine, aceasta fiind o fiinta pe care nu poti sa nu o indragesti.
    Dar daca aveai o colega uracioasa, barfitoare, rea, iti dai seama ce transferuri se realizau?
    Eu iti doresc sa ai parte numai de oameni buni! 🙂

  2. Zina 21 Martie 2011 la 11:39 am #

    Ce cântecel dulce…Mi-a topit inima !

  3. Gratiela 21 Martie 2011 la 7:13 pm #

    un cantec din suflet….frumos!

  4. URANIU 21 Martie 2011 la 11:51 pm #

    O seara frumoasa! (te pot inspira eu?!)

Lasă un răspuns

