Muzici bune din filme la fel de bune

Pana acum am stat deoparte, ignorand invitatiile de a prelua cate o „leapsa”, numai ca ultima, primita si de la Mirela si de la Carmen, fiind una muzicala, nu m-a lasat deloc indiferenta. Si cum de felul meu ador provocarile de acest gen, uite cam ce va propun spre ascultare si aducere aminte …






Si cum o leapsa trebuie data mai departe, le spun AdeleiDamei fara cameliiGabrielei, Ginei, Sorinei, Zinei si, bineinteles, lui Andrei sa ma scape grabnic de ea !

11 gânduri despre „Muzici bune din filme la fel de bune

  1. Am sosit! Excepțională selecție. Regăsesc tot ce-mi place, chiar dacă, cu două excepții, am postat alte muzici…QED! Muzica din filme este chiar deosebită. Acum voi pune pe rând fiecare videoclip, în timp ce colorez o filă dintr-o carte de povești! Mulțumesc, Gabriela!

  2. Filme bune, muzici bune – caz fericit
    S-au vazut toate combintiile. De multe ori uiti filmul dar nu si muzica.
    Persista!

  3. E greu, pentru mine, sa aleg intre Moricone si tema din „Nasul”, dar raman la a doua 🙂 Insa cam troate propunerile tale sunt pe gustul meu 😉
    O seara frumoasa, Gabriela!

  4. Minunata selectie!
    De mult recomand pentru momente de liniste, melodia filmului Romeo and Juliet in interpretarea violonistului Andre Rieu, incercati!

  5. Coloana sonora a unui film este foarte importanta. Si eu am primit aceasta leapsa de la Mirela.
    Abia astept sa va mai surprind si eu cu cate ceva, daca nu intarzii prea mult cu articolul 🙂

Lasă un comentariu