Miercurea fara cuvinte (1)

23 Mar


expresia incantarii

Am ascultat indemnul lui Carmen de a participa la MIERCUREA FARA CUVINTE. Asa se face ca astazi, amintindu-mi de aceasta provocare, am ales si postat o fotografie care “sa vorbeasca fara cuvinte” si pe care as numi-o Expresia incantarii.


7 Răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (1)”

  1. CARMEN 23 Martie 2011 la 9:48 pm #

    reprezinte exact expresia încântarii! dar… eu u mai vreau Craciun, urmatoarele 9 luni! :)) Ai putea pregati pentru saptamâna viitoare, una cu încântarea în fata ornamentelor de Pasti😀
    Pupici :-*

  2. incertitudini 23 Martie 2011 la 9:57 pm #

    Ador Sărbătorile!
    Cu tot farmecul lor!
    p.s. tu ai „vorbit” fără cuvinte !

  3. Gabriela 23 Martie 2011 la 10:33 pm #

    # Carmen – Draga mea, dar fotografia a fost facuta in … luna august si, de aceea, eram incantata sa descopar un magazin ce comercializa podoabe pentru bradul de Craciun. Dar cand va veni vremea voi scrie povestea acestei fotografii.

  4. Minoki 23 Martie 2011 la 10:57 pm #

    da’ ceva de primavara?

  5. se-cret 24 Martie 2011 la 12:13 am #

    Văd că avem de-aface aici cu o afacere globală!
    Frumos imortalizată.

  6. Adrian 24 Martie 2011 la 5:23 pm #

    Nu prea pot sa-mi dau seama de cata incantare emana chipul, care este foarte luminos, din profil si nu se pot distinge trasaturile.
    Cam gros imbracata pentru luna august.

  7. cati 27 Martie 2011 la 9:02 pm #

    Cred si eu, cu atatea minunatii in jur!

Lasă un răspuns

