Vorba lu' Beligan

26 Mar

Dacă viaţa e o călătorie scurtă, trebuie să încercăm să o facem la clasa întâi !

Radu Beligan

10 Răspunsuri to “Vorba lu' Beligan”

  1. incertitudini 26 Martie 2011 la 11:30 am #

    Categoric!
    Ar fi , însă, câteva chestiuni- sunt puține locuri, este înghesuială până prinzi biletul.
    Și-ar mai fi ceva- de la fereastră, lumea se vede la fel.
    Părerea mea..

  2. Adrian 26 Martie 2011 la 1:53 pm #

    Cred ca la baza acestei filosofii sta respectul. Daca ma respect pot sa merg si la business class, iar daca ma respect pe mine pot respecta si ce este in jurul meu! Nu este posibil sa primesti tot timpul trebuie sa si dai. Este de fapt una din cele 10 porunci: „iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti”. Nu este posibil mai ales la noi.
    Spus mai complicatar fi: noi nu suntem ceea ce am putea fi, suntem ceea ce credem ca suntem.

  3. Geocer 26 Martie 2011 la 4:02 pm #

    Fir-ar ea sa fie de calatorie, ca uneori iti vine sa cobori la orima, indifernt cat de multi bani ai dat pe bilet!

  4. Geocer 26 Martie 2011 la 4:02 pm #

    „la prima” am vrut sa zic. Pardon!

  5. Zina 27 Martie 2011 la 9:58 am #

    Da, uite si eu am tot incercat sa ajung la clasa I …!
    Off topic: Te rog sa vii sa ma vezi la noua casa a blogului „Noua abordare a lecturii”, pe http://9abordare.blogspot.com/ Explicatiile sunt acolo !

  6. CARMEN 27 Martie 2011 la 10:09 am #

    “A îmbătrîni înseamnă a arunca peste bord toate ideile preconcepute, înseamnă a deveni mai uşor, mai liber. Într-un anumit sens eşti mai bătrân cînd eşti tînăr şi mai tînar cînd eşti bătrîn. (…) Viaţa mea n-a fost uşoară. A fost o luptă permanentă şi sper că am ieşit învingător, nu e o victorie strălucită, dar o victorie confortabilă. În ultima vreme foarte multă lume îmi pune această întrebare stereotipă: «Care este secretul longevităţii dumneavoastră?». Cît încă mai am răbdare să le răspund le spun că după mine secretul biblic al longevităţii este iubirea. Cred că suntem pe pămînt pentru acest motiv: să iubim. Le spun adesea celor ce vor să mă asculte: «iubiţi ce vreţi, dar iubiţi!». Nimic nu este mai dezastruos decît infirmitatea inimii. (…) Şi fiindcă am acest prilej, daţi-mi voie să vă declar că vă iubesc. Da, vă iubesc şi pe dumneavoastră, spectatorii mei credincioşi, care m-aţi făcut ceea sunt azi. (…) Am călătorit frumos împreună. Dacă viaţa este o călătorie scurtă, trebuie să încercăm s-o facem la clasa I”

  7. Mirela 27 Martie 2011 la 5:03 pm #

    Gabriela, tocmai privesc la tv cum Maestrul Radu Beligan, cel mai longeviv actor român, a primit azi, de Ziua Mondială a Teatrului, o stea pe deja celebrul Walk of Fame din Piaţa Timpului. Da, calatoria maestrului este la Clasa I. Si continua tot asa!

  8. URANIU 27 Martie 2011 la 10:20 pm #

    ….suntem atat de grabiti ca ajungand la gara uitam sa mai luam trenul…..absurd!

  9. -X- 1 Aprilie 2011 la 7:31 pm #

    Clasa I sau clasa a II-a … coboram pe acelasi peron.

Lasă un răspuns

