Miercurea fara cuvinte (2)

30 Mar

Imensitate
marea la zandvoortGabriela Neagu

12 răspunsuri to “Miercurea fara cuvinte (2)”

  1. Mirela 30 Martie 2011 la 9:54 am #

    Mi-e dor de mare, de …imensitatea ei! Frumos…

  2. Adrian 30 Martie 2011 la 10:07 am #

    Cred ca ai ales aceasta fotografie ca sa ilustrezi ziua de azi. Alegere buna, dar nu trebuie sa ne influenteze starea.
    Poate gasesti si una cu soare.

  3. SoriN 30 Martie 2011 la 10:33 am #

    Leacul pentru orice este apa sarata , transpiratia , lacrimile sau marea

    Isak Dinesen

  4. Sorina Ivascu 30 Martie 2011 la 1:51 pm #

    daca cuvintele ne ajuta sa ne intelegem, lipsa lor ne ajuta sa intelegem ce trebuia cu adevarat inteles…

    o zi cu liniste in suflet!

  5. Escu 30 Martie 2011 la 2:38 pm #

    si mie mi-e dor de mare.. happy WW!

  6. Lora 30 Martie 2011 la 6:01 pm #

    Intinderea albastra! Deocamdata ne ramane sa privim cerul care zilele acestea ne-a acoperit mohorat.

  7. Carmen Negoita 30 Martie 2011 la 7:38 pm #

    Frumos. Cât aş fugi puţin pe litoral. 🙂 Dar nu mai este mult până vine vara.

  8. Gratiela 30 Martie 2011 la 8:01 pm #

    Ce linistitor este sa stai pe malul marii…sa iti golesti mintea de tot si de toate….

  9. Minoki 30 Martie 2011 la 8:19 pm #

    In fiecare noapte visez marea. Este ceva obsesiv. Oricum e frumoasa marea!

  10. CARMEN 30 Martie 2011 la 8:21 pm #

    Frumooooos! parca aud freamatul valurilor si tipatul pescarusilor… Albastru imens, ai dreptate…cer si mare cât cuprinde! Excelenta imagine! Happy WW! 🙂

  11. se-cret 31 Martie 2011 la 3:04 am #

    Când e calmă e frumoasă,când nu ferească Domnul !

  12. Zina 31 Martie 2011 la 7:31 am #

    Pescăruşul, un suflet singuratic…?

Lasă un răspuns

