Am descoperit-o pe Katie Melua

3 Apr

Nu ma intrebati de traseul virtual, oricum din blog in blog am poposit in cele din urma la poarta Nadinei Campean. Asa am descoperit cu incantare un blog de bun gust, cu muzica aleasa si, ceea ce imi place mie, cu scurte relatari. De ce punctez acest aspect? E drept ca multi dintre bloggeri scriu bine, dar uita ca unii dintre noi poate nu avem timpul sau rabdarea sa citim randuri interminabile. Stiam de unii carora, in viata de toate zilele, le place sa se auda vorbind, dar constat ca sunt si altii prin blogosfera carora le place sa se … citeasca. Nu acelasi lucru pot afirma in cazul „gazdei” mele de astazi, care, fiind concisa in comentarii, nu-si pune pe fuga vizitatorii.

Deci, fiind in vizita la ea, Nadina m-a facut sa ma simt un oaspete rasfatat de muzica pe care mi-a oferit-o spre ascultare. Si, asa, m-am trezit cu o noua obsesie de imprumut, numita Katie Melua.

katie melua: nine milion bicycles
http://embed.trilulilu.ro/audio/koko1/afc57c5244408e.swf
Katie Melua – Just like heaven…
http://embed.trilulilu.ro/audio/adrianaadia/bcc3209aaa55be.swf
Hai sa zicem, ca sunt propunerile mele muzicale pentru o duminica mai altfel …

5 Răspunsuri to “Am descoperit-o pe Katie Melua”

  1. Zina 3 Aprilie 2011 la 9:09 am #

    Ce voce dulce are Katie Melua !

  2. Shayna 3 Aprilie 2011 la 9:44 am #

    Iti recomand sa asculti „Piece by piece”, este absolut superba.🙂

  3. CARMEN 3 Aprilie 2011 la 11:09 am #

    Oh Gabriela! Nine Million Bicycles este un titlu de acum 7 ani! abia acum ai descoperit-o pe frumoasa englezoiaca-rusoaica?!
    Ai dreptate sa fii „obsedata”! vocea ei este unica, deosebit de calda si sensibila! Ultimul ei succes este „I’d Love To Kill You”
    Mie îmi place mult si „Its Only Pain” (http://www.youtube.com/watch?v=b4e8TjBLsJc&feature=related)
    O duminica frumoasa!

  4. Gratiela 3 Aprilie 2011 la 5:57 pm #

    Si,daca tot suntem la capitolul „descoperiri” sau poate le mai putem spune „revelatii de moment” , am si eu o melodie „de zi”….

    o saptamana usoara…

  5. Alina 16 Iulie 2011 la 5:36 pm #

    O ador pe Katie, melodi mea favorita este ” All in my head ” http://www.youtube.com/watch?v=T-990dNUtyQ

Lasă un răspuns

